• 989124458139
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • شنبه تا چهارشنبه 10 الی 18

آیا می دانستید ...؟

تولید محتوا در اینستاگرام


ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
  • تولید محتوا در اینستاگرام + روش های تولید محتوا برای اینستاگرام

همان طور که می دانید امروزه بسیاری از فعالیت ها باکمک اینستاگرام و کانال های تلگرامی و واتس آپی توانسته اند به اوج خود برسند. از سویی دیگر دنیای تولید محتوا بسیار پر پیچ و خم است مخصوصا زمانی که با وجود محدودیت هایی باید در فضایی مانند اینستاگرام به رقابت فروش بپردازیم. بر همین اساس ما در این پست می خواهیم به بررسی کامل از تولید محتوا در اینستاگرام بپردازیم و در نهایت با روش های مختلف تولید محتوا در اینستاگرام آشنا شویم . پیش از آن بهتر است بدانیم منظور از تولید محتوا دراینستاگرام چیست با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

تولید محتوا چیست

  • تولید محتوا در اینستاگرام

اگر مطالب تولید محتوا چیست را که قبلا در سایت نوآوران پارسی به اشتراک گذاشته ایم مطالعه کرده باشید،  تمام اطلاعاتی که به صورت فیلم، عکس، متن، جدول و مواردی از این قبیل تولید می شوند و در صفحات اینستاگرام به اشتراک گذاشته می شوند تولیدمحتوا در اینستاگرام گفته می شود. تمام این گزینه ها یک هدف مشترک را دنبال می کنند که بتوانند مطلبی خاص را به مخاطب اعلام کنند.

پس نتیجه ای که می توان گرفت این است که مهم نیست چه نوع مطلبی به اشتراک گذاشته می شود آنچه که باید توجه شود کیفیت مطلب است. تا برای مخاطب جذاب باشد. یکی از مواردی که امروزه در اینستاگرام به آن خیلی توجه می شود بازاریابی محتوایی در شبکه های اجتماعی است که در ادامه به توضیح آن می پردازیم.

تولید محتوا در اینستاگرام

  • بازاریابی محتوایی در شبکه های اجتماعی

این نوع از بازاریابی امروزه بسیار مورد توجه قرار میگیرد چرا که علاوه بر خرید و فروش محصولات مردم با یکدیگر می توانند ارتباط داشته باشند. می توان گفت یکی از مهم ترین و تاثیر گذار ترین نوع فروش دیجیتال مارکتینگ (درباره این موضوع در سایت نوآوران پارسی می توانید بخوانید.) همین بازاریابی محتوایی در شبکه های اجتماعی که شامل اینستاگرام ، واتس آپ، تلگرام و مواردی از این قبیل می باشد.

برای اینکه بتوانیم یک فروش اینترنتی یا بازاریابی محتوایی خوب داشته باشیم به خصوص در شبکه های اجتماعی لازم به آموزش است. این آموزش باید به صورت دقیق و عملی باشد چرا که تاثیر مستقیم بر میزان فروش محصول ما دارد. در ادامه به اهمیت بیشتر آموزش تولید محتوایی در اینستاگرام می پردازیم با ما همراه باشید.

بازاریابی محتوایی

  • چرا باید آموزش تولید محتوایی در اینستاگرام ببینیم؟

قطعا شما هم بارها وارد اینستاگرام شده اید در حالی که به عنوان یک بیننده بوده اید برخی از پیج ها با تصاویر و اطلاعاتشان برای شما جذاب هستند و شما بلا فاصله آنها را فالوو می کنید. این در حالی است که باید بدانید تولید محتوا حتی اگر به صورت رایگان هم باشد بسیار مهم است.

اهمیت یاد گرفتن تولید محتوا بخصوص در اینستاگرام می تواند نقش مهمی در فروش محصول داشته باشد. اینکه از چه استراتژی های تولید محتوایی در اینستاگرام استفاده کنید، چه زمانی پست یا استوری بگذارید تا تاثیر مثبتی داشته باشد، چه نوع مطلبی برای چه پستی مناسب تر است و مواردی از این قبیل به شما کمک می کند تا تولید محتوای حرفه ای داشته باشیم. یکی از راه هایی که به شما کمک می کند تا تولید محتوای خوبی داشته باشید تقویم محتوایی است که در ادامه این مبحث برای شما توضیح می دهیم.

  • تقویم محتوایی چیست؟

تقویم محتواییدر واقع یک پلنر محسوب می شود. به شما این امکان را می دهد که بدانید چه کاری را در چه زمانی با چه ویژگی هایی به سرانجام برسانید و بی نظم و مرتب نباشید. تقویم محتوایی یک نوع مدیریت زمان را برای شما ایجاد می کند به طوری که شما از قبل می دانید که چه مطلبی با چه عنوانی باید بنوسید.

اصولا تقویم محتوایی نیاز به یک زمان مناسب و کافی دارد که مشخص شود چه مطلبی در چه زمانی باید به اشتراک گذاشته شود این تقویم شامل: عناوین، کلمات کلید واژه، تیتر ها، تاریخ اشتراک، تاریخ آماده سازی، تعداد لغات مقاله مورد نیاز است. بهتر است این تقویم در مکانی آرام و با هماهنگی افرادی که تولید محتوا انجام می دهند نوشته شود چرا که اینستاگرام نسبت به هر پستی که به اشتراک گذاشته می شود حساسیت های خاص خود را دارد.

نمونه تقویم محتوایی

نکته: برای اینکه یک محتوا تولید شود می توان از روش های مختلف استفاده کرد اما باز هم باید متوجه شد که یک روش تا چه اندازه می تواند به ما کمک کند. گاهی برخی روش ها برای یک ارائه یک محصول پاسخ گو نیستند. به همین دلیل باید با توجه به شرایط روز نوع تولید محتوا رامشخص کرد. در ادامه به بررسی برخی از این روش ها می پردازیم.

  • روش های تولید محتوایی در اینستاگرام

برخی از افراد برای فروش محصول یا خدمات خود فقط با یک نمونه تبلیغ و تولید محتوا با مردم ارتباط بر قرار می کنند این در حالی است که گاهی باید مسیر خود را برای بهبود کار خود تغییر دهیم. در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم.

  • عکس ها، فیلم های کوتاه چند قسمتی ، گیفت های تبلیغاتی ، ویس به همراه تصویر،لایوها، استوری های مرتب و سر موقع .
  • کد های تخفیف، پیشنهادات به موقع شگفت انگیز: یکی از راه هایی که می تواند شما را به خواسته خود برساند این است که در زمان های مناسبتی و خاص می توانید با استفاده از تخفیف ها برای تایم حداقل 5 روزه این پیشنهاد را به خریداران بدهید.
  • نقل و قول: برخی از جملاتی که به صورت استوری در اختیار دیگران قرار می گیرد می تواند جذاب باشد به شرط آنکه خریدار با مطلب داخل پیج بتواند به راحتی ارتباط بر قرار کند.اصولا استوری ها یک بخش ناچیزی از پست اصلی محسوب می شوند که در زمان های خاصی آپدیت می شوند.
  • محتواهای آموزشی: بسیار مهم است که پیج شما یک مسیری را دنبال کند. گاهی لازم است در کنار تصاویری که به اشتراک گذاشته اید محتواهای آموزشی هم به عنوان پست انتخاب کنید. اما درنظر داشته باشید که بهتر است محتواهای آموزشی شما با مطلبی که استوری می کنید یا می نویسید هم خوانی داشته باشند.
  • مصاحبه ها: گاهی صحبت های یک شخصی که به عنوان بهترین شناخته می شود می تواند مطالب بسیار خوبی را به شخص مخاطب آموزش دهد. مصاحبه ها می توانند انتخاب خوبی برای پست ها و پیج شما باشند.
  • لایوها: یکی از موثر ترین تبلیغاتی که در اینستاگرام به شما کمک می کند لایوها هستند البته امکان دارد در ابتدا برای شما بسیار سخت باشد اما در نهایت با گذشت زمان خودتان برای خودتان یک ایده طراحی می کنید. یادتان باشد دیدن ادمین می تواند برای خریدار لذت بخش باشد و اعتماد مشتری را به خود جلب کند.
  • پیشنهاد های سالم و سودمند:بسیار مهم است که به مشتری چه اطلاعاتی را منتقل می کنید. به عنوان مثال کتاب یا حتی پیج دوستانتان برای کمک بیشتر می تواند فروش شما را چندین برابر کند.

روش های تولید محتوا در اینستاگرام

سخن آخر ...

برای اینکه بتوانید یک فروش بسیار خوب برای محصول یا خدمات خودداشته باشید انتخاب راه مناسب و مفید می تواند شما را دراین راه یاری دهد . علم تولید محتوا هر روز و هر لحظه با تکنولوژی رو به پیشرفت می باشد در نتیجه بهتر است همه ما  با اطلاعات تولید محتوایی به روز باشیم.

 

برچسب ها : نمونه تولید محتوا در اینستاگرام,قیمت تولید محتوا در اینستاگرام,آموزش تولید محتوا در اینستاگرام رایگان,ابزارهای تولید محتوا در اینستاگرام,پکیج تولید محتوا اینستاگرام,تولید محتوا در اینستاگرام یعنی چه,تولید محتوا در اینستاگرام نی نی سایت,اهمیت تولید محتوا در اینستاگرام,پلن تولید محتوا اینستاگرام,هزینه تولید محتوای ویدیویی,گروه تولید محتوا اینستاگرام,قیمت تولید پست اینستاگرام,تولید محتوا تبلیغات رسمی در اینستاگرام,مشاور تولید محتوا در اینستاگرام,قیمت بارگذاری محتوا در سایت,پکیج تولید محتوا,

 


دیدگاه‌ها   

+1 #1 poulakgallery.com 1402-08-02 02:17
Very good post. I absolutely love this website. Keep writing!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

معرفی تیم نوآوران پارسی

سرور بهجت

سرور بهجت

تولید کننده محتوا
فاطمه رسولی

فاطمه رسولی

طراح گرافیک و تدوینگر
پدرام گلمحمدی

پدرام گلمحمدی

تولید کننده محتوا
فاطمه حیدری

فاطمه حیدری

مدیر مجموعه
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوآوران پارسی طرح گستران می باشد.