• 989124458139
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • شنبه تا چهارشنبه 10 الی 18

آیا می دانستید ...؟

همه چیز درباره دیجیتال مارکتینگ‏


ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دنیای دیجیتال، اینترنت، بازاریابی شبکه ای، فروش اینترنتی، دیجیتال مارکتینگ یکی از مباحث مهم علوم کامپیوتری امروزی است که روز به روز هم رو به پیشرفت است. هر روز بر تعداد علاقمندان آن افزوده می شود. از آنجایی که اینترنت نسبت به دهه های گذشته خود پیشرفت بسیار چشمگیری داشته است. امروز بیشتر تبلیغات، خرید و فروش و بازاریابی ... از طریق اینترنت صورت می گیرد.

می توان گفت کسب و کار مردم رونق گرفته است. بهترین راه این است که اطلاعات خود را درباره دیجیتال مارکتینگ افزایش دهیم و بدانیم که سختی ها و آسانی های این کسب درآمد چگونه است.

در نظر داشته باشید؛ که از خود توقع داشتن همه چیز درباره دیجیتال مارکتینگ را نداشته باشید، زیرا که این حوزه در کسب و کار به قدری کسترده است، که داشتن تمام موارد کاری است غیر ممکن بهتر از آرام آرام وارد این حیطه شده و از آن به صورت مداوم و پیوسته یاد گرفت.

  • تعریف کلی از دیجیتال مارکتینگ(Digital Marketing)

می توان گفت؛ که دیجیتال مارکتینگ به کلیه فعالیت های کوچک و بزرگ به صورت آنلاین(شبکه، ایمیل، شبکه های اجتماعی، وبلاگ نویسی، طراحی وبسایت، خرید و فروش های اینترنتی، آموزش ها و ارائه محصولات و ... غیره را شامل می شود که منجر به خرید مردم از محصولات شما می شود. به نوعی دیگر شما می توانید از طریق دیجیتال مارکتینگ مردم را مجاب به خرید محصولات خود کنید.

  • عناوین تشکیل دهنده دیجیتال مارکتینگ(Digital Marketing)

  1. داشتن یک برند مخصوص به خودتان ( لوگو، آرم، نماد...)
  2. تبلیغات ویدیویی
  3. تصاویر و عکس ها
  4. تولید محتوای سالم و کامل
  5. ابزار های آنلاین
  6. بررسی های موردی و موضوعی
  7. ایجاد صفحات اجتماعی در نرم افزار های مختلف ( اینستاگرام، تویتتر ، یوتیوپ)

  •  چرا استراتژی هایی باید به کار ببریم تا بتوانیم بازاریابی دیجیتالی خوبی داشته باشیم:

در نظر داشته باشید؛ هیچ گاه نمی توان استراتژی های مشخص را برای بازاریابی دیجیتالی تعیین کرد، با این حال؛ برخی از استراتژی ها به صورت مشخص و جامع همیشه بخشی از دیجیتال مارکتینگ را تشکیل می دهند.

  1. در ازای هر کلیک تبلیغات: اصطلاح اصلی آن PPC می باشد و شامل هر گونه تبلیغاتی است که بازدید کنند بر روی آن کلیک می کند و شما باید پول پرداخت کنید. از انواع آن ها می توان به Google Adwords اشاره کرد.
  2. جستجوی پول با تبلیغات: این از تبلیغات یکی از معمولی ترین و رواج ترین و در عین حال اصولی ترین نوع تبلیغات به حساب می آید که باعث می شود. خریدار در صفحات وب مانند: یاهو، بینگ، گوگل محصولات خود را جستجو کند و تبلیغات بیشتر به صورت متنی در موتورهای جستجو یافت می شود. در این نوع از تبلیغات هم باز باید هزینه ای پرداخت شود.
  3. SEO: یکی از بهترین راه های تبلیغات بازاریابی SEO است، که هزینه ای هم ندارد اما تمام تلاش خود را کرده تا با استفاده از این استراتژی بتوانید صفحات وب تبلیغاتی خود را در زمینه ای عالی نگه دارید.
  4. تبلیغات در شبکه های اجتماعی : این کار زمانی انجام می گیرد که شما می خواهید تبلیغات خود را در صفحات مختلف اجتماعی به اشتراک بگذارید تا مشتریان و بازدید کنندگان که از محصول شما مطلع نیستند اطلاع رسانی شوند. با هزینه ای ناچیز می توانید تبلیغات خود را در صفحات اجتماعی مانند اینستاگرام، یوتیوب، واتس آپ، تلگرام و تویتتر انجام دهید.
  5. CRO: هر چقدر این قسمت گسترده شوددر کسب و کار آنلاین شما تاثیر فراوان خواهد گذاشت. CRO به شما کمک می کند تا بتوانید در هنگام ارتباط با مشتری خود از کانوورژن های بیشتری مانند: چت، تماس، خرید و فروش و ... استفاده کنید.
  6. بازاریابی محتوایی: هرگونه نوشتاری، فیلم کوتاه، عکس، تبلیغات، ویدئو، کتاب های الکترونیکی، PDF و ... می تواند یک تولید محتوای مناسب برای تبلیغات و مطلع کردن خریدار از محصول شما باشد.
  7. مقاله های پیشنهادی: درواقع همان لیست مقاله ها، تولیدات محتوایی است که مربوط به حوزه فعالیت کاری شما، محصولات شما است معمولا به این از مقاله ها تبلیغات بومی هم گفته می شود. این نوع از تبلیغات به شما کمک میکند تا بازدید کننده و خریدار بیشتر شما را بشناسد و از شما خرید کنند.
  8. ایمیل مارکتینگ: اصولا تخفیفات، شرایط ویژه، تخفیفات روزهای خاص از طریق ایمیل ارسال یا اطلاع رسانی می شود جالب است؛ بدانید که از قدیمی ترین نوع بازاریابی به حساب می آید با این حال هنوز هم نتیجه می دهد.

تبلیغات کلیکی چیست؟

  • دیجیتال مارکتینگ چه مشکلاتی را می تواند حل کند:

  1. باعث ایجاد اعتبار شما برای مصرف کنندگان می شود.
  2. با SEO می توانید سایت و اطلاعات خود را بهینه کنید و اطلاعات کامل در اختیار مشتریان خود قراردهید.
  3. از طریق شبکه های اجتماعی میتوانید مشتریان خود را در هر کجای دنیا که باشند پیدا کنیدو ارتباط برقرار کنید قطعا کافی صبور باشید و به صورت مداوم به جلو حرکت کنید.
  4. تشویق به فعالیت های گروهی و نه تکی وتک بعدی: شما را تشویق می کند تا تبیلغات خود را از طریق شبکه های اجتماعی گروهی و متفاوت به اجرا بگذارید و با مشتریان درهر کجا و از هر طریق ارتباط برقرار کنید.
  • دیجیتال مارکتینگ با موبایل یا تلفن های هوشمند:

امروزه اکثر مردم حدود 80% از نیازهای خود را با تلفن همراه برطرف می سازند دیجیتال مارکتینگ به وسیله تلفن های هوشمند هم می تواند راه مناسب و بهتری برای تبلیغات کسب و کار آنلاین و ارتباط با مشتریان خود باشد. اگر بتوانید تمام صفحات اجتماعی مربوط به کسب و کار خود را بروی تلفن همراه مشاهده کنید قدم بزرگ و آسانی را برای کار تبلیغات خود انجام داده اید.


نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

معرفی تیم نوآوران پارسی

سرور بهجت

سرور بهجت

تولید کننده محتوا
فاطمه رسولی

فاطمه رسولی

طراح گرافیک و تدوینگر
پدرام گلمحمدی

پدرام گلمحمدی

تولید کننده محتوا
فاطمه حیدری

فاطمه حیدری

مدیر مجموعه
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوآوران پارسی طرح گستران می باشد.