• 989124458139
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • شنبه تا چهارشنبه 10 الی 18

سایر


ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

برای پیشرفت و کسب درآمد در انواع کسب و کار ابتدا نیاز به ایجاد نام تجاری یا همان هویت بصری سازمان و برندسازی است که برند سازی توسط تبلیغات و بازاریابی در بازار هدف با محرک های موثر و خلاق صورت میگیرد. دیده شدن به تنهایی کافی نیست چگونگی دیده شدن و در ذهن مخاطبان جاودانه و ماندگار شدن و در اوج ماندن اهمیت بیشتری دارد. طراحی گرافیک به شما کمک میکند تا در بالاترین سطح کیفیت، خلاقیت و جذابیت دیده شوید. طراحی گرافیک از نوعی زبان با دستوری نامشخص و الفبایی همواره در حال گسترش تبعیت میکند. کارشناسان، متخصصین و هنرمندان گروه نوآوران پارسی طرح گستران با استفاده از استانداردهای طراحی گرافیک در سطح جهان و ترکیب آن با دانش و مهارتشان در خلق انواع طراحی منحصربه فرد و تصاویر هنری بر ضمیر ناخودآگاه مخاطب شما تاثیری که مد نظرتان است را میگذارند. ترکیب خدمات طراحی گرافیک و شور دنیای هنر و دانش مارکتینگ منجر به معرفی محصولات و خدمات به نحو احسنت به مخاطب میشود. طراحی گرافیک نوعی طراحی است که پیامی ویژه را با خلق و سامان دادن مجموعه عوامل تصویری و نوشتاری برای مخاطبین خاص جهت برقراری ارتباط موثر ارائه میدهد و مخاطب را مطلع و جذب مینماید در واقع بیان تصویری یک محتوا را طراحی گرافیک مینامند.

مهمترین ویژگی طراحی گرافیک ترکیب بندی آن است، طراحی گرافیک راه حلی تصویری جهت انتقال پیام به مخاطب است اما این راه حل با پوشش و ترکیب مواردی نظیر تحلیل و بررسی مخاطب از لحاظ سن و جنس و نیاز و ... ، درک صحیح از پیام و محتوا، اصول و قوانین حاکم بر بازار هدف، تلفیق علم و هنر، جلوه های بصری و نوشتاری، الهام از آثار بزرگ و موفق جهانی و ... به وجود میاید. گروه طراحان نوآوران پارسی جم با استفاده از نیروی هم افزایی در جلسات همفکری معتقدند فکر جمعی موثرتر از تفکر انفرادی میباشد و موجب خلق راه کارهای خلاقانه و ایده های جدید میشود. از طراحی گرافیک به طور کلی در موارد زیر میتوان بهره برد:

  • معماری و ارتباطات محیطی: زیبا سازی فضاهای شهری و سنگفرش ها، دیوار پوش ها، میادین و ...
  • انتشارات: روزنامه، مجله، کتاب و ...
  • تبلیغات: پوستر، بیلبورد، کاتالوگ و ...
  • سینما و تلویزیون: صفحه آرایی، تصویر سازی و ...

در ادامه به تعریف مختصری از انواع موارد نمونه کارهای مجموعه نوآوران پارسی طرح گستران میپردازیم.

  1. لوگو تصویری: صاحبان کسب و کار برای القای مفهومی به مخاطب از نمادی استفاده میکنند که به آن آرم، نشانه یا لوگو میگویند تا با آن در دید مخاطبان از دیگر رقبا متمایز شده و در اذهان ماندگار و جاوید شوند. پیش نیاز راه اندازی هر کسب و کاری خلق علامتی گرافیکی جهت معرفی، بازاریابی، جذب مشتری و فروش و در نهایت پیشرفت و درآمد زایی میباشد. لوگوی مناسب در عین سادگی و ایجاز قابلیت القای مفهوم و حفظ اعتبار یک شرکت را داشته و جذاب و گیرا میباشد و در نگاه اول نظر مخاطب را جلب مینماید. لوگوی تصویری موضوع و زمینه فعالیت را به مخاطب با هر زبان و ملیتی بیان میکند.
  2. لوگو نوشتاری یا لوگوتایپ یا وردمارک: طراحی سفارشی نام برند یا شرکت یا محصول را لوگوی نوشتاری گویند. انواع فونت القا کننده حس خاصی در مخاطب هستند، فونت ضخیم نشانه اقتدار و فونت مورب نمایشگر حرکت و فونت فانتزی معمولا برای رستوران مناسب است پس برای طراحی لوگوتایپ توجه به زمینه فعالیت کسب و کار مهم است.
  3. لوگو حرف نماد یا مونوگرام یا لترمارک: طراحی تصاویری از حرف یا حروف اول نام شرکت یا محصول یا برند به صورت حرفه ای و جذاب را طراحی لوگو حرفنماد میگویند. دیدن این لوگو توسط مخاطب به دلیل وجود حروف نام شرکت در آن بلافاصله نام شرکت برای بیننده تداعی میکند.
  4. لوگوی ترکیبی: لوگویی است که تصویر و نوشتار را به صورت خلاقانه و هماهنگ با هم ترکیب نموده و به عنوان نام تجاری یک کسب و کار در نظر میگیرند. گاهی میتوان برای یک شرکت از هر چهار نوع لوگو طراحی نمود و در امور متفاوت از لوگوی مناسب بهره برد. در طراحی لوگوهای متفاوت یک شرکت باید به هماهنگی و تشابه آنها توجه کرد.
  5. کارت ویزیت: لازمه ادامه ملاقات و گفتگو، ارائه اطلاعات تماس میباشد، کارت ویزیت شامل این اطلاعات بوده و اولین قدم جهت تبلیغات کسب و کارتان به شمار میرود. طراحی کارت ویزیت متناسب با نوع فعالیت کسب و کار شما و دربردارنده نام و لوگوی شرکت و معرف شما و محصولات و خدماتتان و بیانگر اهداف وخط مشی شرکت و همچنین اطلاعات تماس با شما که شامل شماره دفتر، همراه، فکس، ایمیل و آدرس دقیق شرکت میباشد هستند. کارت ویزیت معمولا دارای ابعاد 5در9 است و میتواند در دو حالت عمودی و افقی چاپ شود و روی انواع کاغذ از نظر ضخامت و بافت سطحی و ... و همچنین دارای انواع لایه خسطحی از نظر مات و براقی و برجستگی و صافی و ... باشد.
  6. پاکت نامه: پاکت نامه معمولا در حالت افقی ساخته میشود و علاوه بر حفظ هماهنگی طراحی با سایر اوراق اداری، به دلیل داشتن وظیفه مهم حمل نامه های اداری لازم است از کاغذ با کیفیت تهیه شده باشد. بنا به ابعاد و حجم محتویات آن در سایز های متفاوتی ساخته میشوند و معمولا طرح روی آن دربرگیرنده لوگو و نام تجاری سازمان است تا بین صدها نامه قابل تشخیص باشد و همچنین نام و آدرس و تلفن فرستنده و گیرنده نامه میباشد.
  7. سربرگ: برگه ای از اوراق اداری جهت نامه نگاری میان سازمان ها است با ابعاد 21در9/7 که علاوه بر لوگوی شرکت دارای قسمت هایی با عنوان تاریخ، شماره، نشانی و تلفن میباشد. سربرگ ها جزء اوراق رسمی و مهم شرکت هستند و موارد امنیتی باید درباره آنها رعایت شود.
  8. فولدر یا پوشه: یکی از موارد ست اداری که برای حفظ و نگهداری از برگه هایی با ابعاد مختلف از آن استفاده میشود. فولدر به اوراق و اسناد با موضوعات مختلف نظم میدهد و آنها را دسته بندی نموده تا دستیابی به آنها راحت و سریع شود. فولدرها مطابق با نظر مشتری و با توجه به نوع کاربردشان طراحی میشود و طراحی آن هماهنگ با طراحی ست اداری و دربرگیرنده مشخصات معرفی و ارتباط با شرکت میباشد. فولدر میتواند از جنس چرم، مقوا، کاغذ، طلق و ... باشد. از لحاظ کاربردی میتواند در انواع زونکن اداری، پوشه اداری، پوشه جیبدار، پوشه دسته دار، پوشه سمیناری، پوشه دکمه دار، اکسپندینگ فایل، اسپرت، رومیزی و ... باشد.
  9. تراکت: یکی از ساده ترین راه های تبلیغات تراکت است که اگر با طراحی خلاق و توضیحاتی هوشمندانه و با روش توزیع اصولی همراه شوند اثری مطلوب بر مخاطبان میگذارند. جنس تراکت میتواند گلاسه یا تحریر باشد بهتر است از کاغذی استفاده نمایید که برازنده مخاطبانتان باشد. با توجه به حجم اطلاعات که قرار است روی آن چاپ شود، ابعاد مناسب را برای آن انتخاب نمایید. طراحی و لحن گفتار تراکت باید مخاطب را جذب نموده و او را مجاب کند تا پایان تراکت را بخواند و آن را نگه دارد و به جمع مشتریان شما بپیوندد. ابتدا با توجه به نوع فعالیت کسب و کار بازار هدف را انتخاب نمایید و با توجه به آن محل توزیع را مشخص نموده و افراد ماهر و قابل اطمینان جهت توزیع تراکت ها برگزینید تا با کمترین هزینه بیشترین بهره را ببرید.
  10. فاکتور: فاکتورها یکی از اوراق اداری محسوب میشوند و برای پیشگیری از مشکلات حقوقی بهتر است به صورت رسمی صادر شوند و مورد تایید اداره مالیات باشند یعنی از استانداردهای تعیین شده از طرف ارگان های ذی ربط تبعیت کنند. بر روی همه برگه های دسته فاکتور طراحی منحصر به شرکت موجود میباشد تا در نگاه اول قابل تشخیص باشد. فاکتور در انواع مالیاتی، دارایی، صورتحساب خرید یا فروش کالا و خدمات و ... وجود دارد. نوع کاغذ آن میتواند با گرماژ 60 تا 135 و دارای کاغذ کاربن لس باشد. فاکتور میواند دو برگی یا سه برگی باشد و با توجه به نوع کاربرد در سایزهای متفاوت وجود دارد. فاکتور باید دارای شماره سریال چاپ شده با چاپ افست یا ملخی با رنگ قرمز باشد تا برای ممیزین قابل تشخیص باشد.
  11. یادداشت: برگه هایی با طراحی مشابه طراحی ست اداری که برای نوشتن یادداشت های غیررسمی استفاده میشود. معمولا از پرت کاغذ در چاپ اوراق اداری به عنوان کاغذ یادداشت استفاده مینمایند و دارای ابعاد مخصوصی نمیباشند. از جمله اطلاعاتی که میتوان روی آن دید میتوان به لوگوی شرکت و نام و تلفن اشاره نمود که میتوانند در گوشه یا بالای آن و یا به صورت کم رنگ در پس زمینه قرار گیرند.
  12. پوستر: ابزاری جهت معرفی محصولات و خدمات کسب و کارها به مخاطبان است و نوعی رسانه عمومی چاپی در ابعاد بزرگ میباشد که بر روی سطوح عمودی برای بهتر دیده شدن قرار میگیرد. از پوسترها به عنوان تبلیغات و بازاریابی در نقاط فروش استفاده میشود و در معرض دید مخاطبان قرار میگیرد. معمولا در تعداد انبوه و با رنگ مرغوب و کاغذ باکیفیت و ماشین آلات چاپ پیشرفته تولید میشوند. پوسترها با هزینه پایین میتوانند روی مخاطبان تاثیرگذار بوده و آنها را به انتخاب و استفاده از محصولات و خدمات شما ترغیب نمایند.
  13. بروشور: یک برگه با طراحی زیبا و محتوای هوشمندانه جهت معرفی کلی یک شرکت و محصولات و خدماتش که با حالتی خلاقانه جمع میشود را بروشور میگویند. بروشور دارای جنس کاغذ و چاپ با کیفیت میباشد و به دلیل اختصار و ایجاز بیشترین تاثیر را بر مخاطب میگذارد.
  14. ساک دستی: ساک های دستی نوعی ابزار به منظور بسته بندی و حمل و نقل اختصاصی نامیده میشوند. با طراحی لوگو و نام تجاری کسب و کار خود بر روی ساک دستی و قرار دادن در نقطه فروش به گونه ای که هر مشتری با خرید از شما یکی از آنها را در دست بگیرد و در سطح شهر حرکت نماید علاوه بر بالا رفتن پرستیژ کاری به این ترتیب شما به صورت رایگان صاحب یک تبلیغات سیار میشوید که میتواند نقش موثری در پیشبرد اهداف بازاریابی سازمان داشته باشد. روش تبلیغ از طریق ساک دستی راهی برای برند سازی است. ساک دستی از جنس کاغذ، پارچه، نایلون، مقوا و ... است و با توجه به کارکرد، در ابعاد متفاوت قابل تهیه میباشد.
  15. لیبل یا برچسب: برای بالا بردن سرعت خرید و فروش برچسب کوچکی از جنس کاغذ، پلیمر، پارچه یا فلز که اطلاعات محصول را در بر دارد روی محصول میزنند. لیبل معمولا اطلاعاتی نظیر برند، قیمت، جنس، تلفن شرکت تولید کننده، آدرس، مشخصات فنی محصول و بسته به سایز لیبل اطلاعات دیگری را نیز به صورت چاپ شده در بر میگیرد. در دنیای وسیع بسته بندی و حمل و نقل و انبار کالا نقش مهمی دارد تا محصولات بدون باز شدن بسته بندی قابل تشخیص باشند. لیبل در انواع کاغذی، شفاف، حرارتی، اموال، متال، پشت متال، وید، سکوریتی، پی وی سی، تایوک، پارچه ای، امنیتی و ... میباشد که با توجه به نوع کاربرد استفاده میشوند.
  16. بیلبورد یا تابلوی تبلیغاتی: تابلوهای بزرگ در سطح شهر جهت تبلیغات که طیف وسیعی از جامعه را به عنوان مخاطب قرار میدهد را بیلبورد مینامند. بیلبورد رسانه ای جمعی جهت اطلاع رسانی است و دارای سایزهای استاندارد 2در3 و 3در5 و 2در7 و 7در9 میباشد. مکان نصب بیلبورد از اهمیت ویژه ای برخوردار است و میتواند در میادین، بزرگراه ها، پیاده رو ها، فرودگاه ها، مترو، زیرگذر و هر جای پر رفت و آمدی نصب شود. بیلبوردها معمولا توسط شهرداری برای مدتی به صاحبان کسب و کار اجاره داده میشود. بیلبورد دارای انواع فرمیک، حجمی، دیجیتالی و سه بعدی هستند. بیلبورد خوب باید ساده بوده و انتقال پیامی سریع داشته باشد و تناسب اجزاء در آن در نظر گرفته شود و طرحی زیبا و خوشایند داشته باشد و در زاویه دید مخاطبان باشد و توجه به تناسب بیلبورد با فصول سال نیز مهم است و همچنین بیلبورد باید همه پسند باشد و نهایتا از شش کلمه در آن استفاده شود در عوض بر خلاقیت آن افزوده گردد.
  17. بسته بندی محصولات: طراحی بسته بندی محصولات مهمترین بخش فروش یک محصول به شمار میرود. علاوه بر جذابیت و جلب شدن نظر مشتری به محصول اطلاعات فنی و ساختاری نیز در اختیار قرار میدهد و ارتباط با تولید کننده را امکان پذیر میسازد و همچنین از محصول در مراحل حمل و نقل، توزیع، انبار، فروش و مصرف محافظت مینماید. در طراحی بسته بندی در حقیقت هنر و صنعت و تکنولوژی ترکیب میشوند تا به اهداف بهبود در نگهداری، حمل و نقل و بازاریابی دست یابید.

کارشناسان و متخصصین گروه طراحی نوآوران پارسی طرح گستران قادر به پوشش همه جانبه این صنعت نوین میباشند و پاسخگوی نیازهای شما در زمینه موارد زیر هستند:

طراحی گرافیک صفحات وب، طراحی گرافیک و صفحه آرایی و فرم بندی مجلات و نشریات، طراحی گرافیک اسلایدر، طراحی گرافیک سه بعدی، طراحی گرافیک آگهی نشریات، طراحی گرافیک کاراکتر تبلیغاتی یا کارتونی، طراحی گرافیک مهر فوری، طراحی گرافیک بنر، طراحی گرافیک جلد کتاب، طراحی گرافیک تصویر سازی و چاپ دیجیتال، طراحی گرافیک پلات، طراحی گرافیک استیکر و مش، طراحی گرافیک استرابورد، طراحی گرافیک پیکتوگرام، طراحی گرافیک تابلو فروشگاهی، طراحی گرافیک تمبر، طراحی گرافیک تندیس، طراحی گرافیک گواهینامه، طراحی گرافیک لوح تقدیر، طراحی گرافیک نشان سینه، طراحی گرافیک دعوت نامه، طراحی گرافیک تیشرت، طراحی گرافیک جعبه، طراحی گرافیک دفترچه راهنما، طراحی گرافیک سررسید یا تقویم، طراحی گرافیک فونت، طراحی گرافیک کارت تبریک، طراحی گرافیک کاور موزیک وسی دی، طراحی گرافیک لباس فرم سازمانی، طراحی گرافیک لیوان های تبلیغاتی، طراحی گرافیک انواع منو، طراحی گرافیک بدنه وسایل نقلیه، طراحی گرافیک استند، طراحی گرافیک کارت اعتباری، طراحی گرافیک کارت پرسنلی، طراحی گرافیک فلش کارت و ...

 


معرفی تیم نوآوران پارسی

سرور بهجت

سرور بهجت

تولید کننده محتوا
فاطمه رسولی

فاطمه رسولی

طراح گرافیک و تدوینگر
پدرام گلمحمدی

پدرام گلمحمدی

تولید کننده محتوا
فاطمه حیدری

فاطمه حیدری

مدیر مجموعه
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوآوران پارسی طرح گستران می باشد.