• 989124458139
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • شنبه تا چهارشنبه 10 الی 18

آیا می دانستید ...؟

5 تکنیک برای رفع اکشن بلاک در اینستاگرام


ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

امروزه با وجود کرونا اکثر فعالیت ها و کسب و کارها اینترنتی شده اند و از آنجایی که تابه الان با 10 ایده کسب و کار اینترنی در سال 1400 آشنا شده ایم می دانید که یکی از فعالیت های اینترنتی خرید و فروش در شبکه های اجتماعی مانند واتس آپ، تلگرام و اینستاگرام است.

در حال حاضر بزرگترین مشکلات خرید و فروش اینترنتی در اینستاگرام نگرانی ادمین ها از بلاک شدن ایسنتاگرامشان است که تعداد فالوورهای خود را افزایش داده، مشتریان خود را پیدا کرده، اینستاگرام شان بلاک شده و تمام اطلاعاتشان بلاک می شود.

دانستن راه هایی برای رفع اکشن بلاک در مواقع ضروری بسیار مهم است. دراین پست می خواهیم به بررسی همین راه ها بپردازیم:

  • اکشن بلاک چیست؟

اکشن بلاک زمانی برای شما در پیج تان اتفاق می افتد که اینستاگرام شما را نسبت به برخی از فعالیت ها محدود می کند و شما تا زمانی مشخص که اینستاگرام برای درنظرمیگیرد قادر به فعالیت از اکانت خود نمی باشید و معمولا پیغام زیر را بر روی صفحه ی گوشی شما نمایش میدهد.

  • 3 مشکل اساسی پس از بلاک شدن در اینستاگرام

*دیگر امکان فالووکردن در پیج خود را ندارید.

*دیگر نمی توانید هیچ پستی را لایک کنید .

* دیگر نمی توانید برای هیچ پستی یا استوری پیغام یا کامنت بگذارید.

 

  • چرا بلاک می شویم؟

  1. اگر در ابتدای ایجاد اکانت خود به جای پست گذاشن در پیج خود لایک و کامنت های زیاد بگذارید، اینستاگرام با فرض اینکه اکانت شما فیک است؛ پیج شما را بلاک می کند. پیشنهاد می شود؛ مدتی را در صفحه خود فعالیت کنید، تا اینستاگرام و کاربران، شما را بشناسند، بعد در اینستاگرام به طور کامل فعالیت کنید.
  2. اطلاعات اکانت خود را در پروفایل خود به صورت کامل ثبت کنید اجازه بدهید که اینستاگرام شما رابه صورت واقعی خودتان بشناسد. عکس، اطلاعات شخصی، بیو، از مواردی است که بهتر است کامل ثبت شود.
  3. فاصله بین آپدیت کردن و پست گذشتن و فعالیت های استوری خود را بیشتر کنید. پشت سر هم گذاشتن پست با مضامین مختلف نشانه فعالیت زیاد شما دراینستاگرام نیست. بهتراست؛ که با برنامه و اصول اینستاگرام پست بگذارید چرا که اینستاگرام فعالیت شما را محدود می کند، پس پست های خود را حداقل با فاصله 2 روز قرار دهید.
  4. لایک کردن پست پیج های دیگر، رقیبان، دوستان، همکاران و ... نشانه توجه کردن با فعالیت شما نیست. در نظر داشته باشید؛که لایک کردن در طول روز تعداد محدودی دارد، چرا که اینستاگرام قدرت بلاک کردن اکانت شما را خواهد داشت. شما فقط میتوانید 350 لایک در یک ساعت داشته باشید.
  5. برای فالوکردن هم عجله نکنید. به یاد داشته باشید شما به صورت آهسته و پیوسته اگر روی اکانت خود کارکنید، درمدتی کوتاه می توانید فالوورهای خود را جذب کنید.
  6. اگر مطلبی برای پست گذاشتن نداشتید، از مطلب تکراری خود استفاده نکنید. بهتر است چند روز از آبدیت کردن پیج خود دست بردارید، تا اینکه از مطالب تکراری استفاده کنید. اینستاگرام به راحتی شما را یک پیج فیک فرا می خواند و بلافاصله بلاک می کند.

  • 5 تکنیک های رفع اکشن بلاک در اینستاگرام

  1. فعالیت نکنید: ساده ترین راه برای حل این مشکل این است؛ که حداقل 24 ساعت و حداکثر 48 ساعت هیچگونه فعالیتی در اینستاگرام انجام ندهید، مخصوصا زمانی که برای شما تاریخی منوط بر خارج شدن شما از بلاک شدن از سمت اینستاگرام ارسال نشده است. معمولا بعد از این تایم خودبه خود میتوانید به فعالیت خود ادامه دهید.
  2. ارائه گزارش مشکل به اینستاگرام: برای شما امکان دارد که در هر مرحله پیغامی را دریافت کنید؛ به عنوان مثال اینستاگرام ممکن است شما را برای فالوو کردن بلاک کند. در چنین شرایطی بهتر است؛ پیغامی را که از سمت اینستاگرام دریافت می کنید در جواب آن گزارش مشکل را اعلام کنید و اینستاگرام به خاطر داشتن هوش مصنوعی به شما راه حل مشکلتان را ارائه می دهد و گاها اعلام می کند که تا به تاریخی امکان دارد که شما نتوانید فعالیت کنید.
  3. از اینترنت موبایل خود و حتی بالعکس استفاده کنید: ترفندی که امکان دارد شما را از بلاک شدن توسط اینستاگرام نجات دهد این است که اینترنت خود را تغییر دهید اگر از اینترنت خانگی برای اتصال به اینستاگرام استفاده می کنید این بار با اینترنت موبایل دیتای خود فعالیت کنید.
  4. درخواست خود را با اینستاگرام مطرح کنید: در بخش تنظیمات اینستاگرام ابتدا روی 3خط بالای سمت راست پیج خودکلیک راست کنید، در یخش تنظیمات کلیک کرده ، در قسمت Help گزینه Report a problem را انتخاب کنید، دوباره چک کنید تا وارد صفحه ای سفید شوید و در نهایت با نوشتار انگلیسی برای اینستاگرام در چند خط توضیح دهید که چرا، چگونه و از چه تاریخی دچار مشکل شده اید، اینستاگرام حتما پیام شما را دریافت خواهد کرد و بعد از 24 ساعت حداقل پاسخ شما را داده یا شما را از بلاک شدن رها می سازد.
  5. لینک های غیر مجاز خود را از پروفایل تان حذف کنید: اینستاگرام با برخی از گروه ها، لینک ها، پیوندها و اکانت ها مشکل دارد؛ امکان اینکه شما را با صرف همدست بودن یا فیک بودن در نظر بگیرد زیاد است. بهتر است در اینگونه موراد لینک ها را در پروفایلتان حذف کنید تا برای شما مشکل ایجاد نکند.

بیشتر بخوانیم : آموزش کامل پینترست(pinterest)+نصب آن#10 ترفند جذاب


نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

معرفی تیم نوآوران پارسی

سرور بهجت

سرور بهجت

تولید کننده محتوا
فاطمه رسولی

فاطمه رسولی

طراح گرافیک و تدوینگر
پدرام گلمحمدی

پدرام گلمحمدی

تولید کننده محتوا
فاطمه حیدری

فاطمه حیدری

مدیر مجموعه
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوآوران پارسی طرح گستران می باشد.