• 989124458139
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • شنبه تا چهارشنبه 10 الی 18

آیا می دانستید ...؟

آموزش کامل پینترست(pinterest)+نصب آن#10 ترفند جذاب


امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

همانطور که می دانید امروزه به دلیل وجود کرونا بسیاری از کسب و کارها به صورت اینترنتی و دورکاری شده است.بسیاری از مشاغل ورشکسته شده و افراد مختلف در تلاش هستند تا کسب و کار خود را با 10 ایده پولساز  کسب و کار در سال 1400 راه اندازی کنند مانند طراحی وب سایت ، سئو کار حرفه ای بودن ، برنامه نویسی ، تبلیغات ، کسب و کار و فروش از طریق اینستاگرام و غیره ... را نام برد . با این حال بسیاری از افراد برای اینکه بتوانند کسب و کار خود را راه اندازی کنند قبل از هر چیزی باید با تبلیغات مستمر و مناسب خود در سایت ها و وب سایت های مختلف ،خود و حرفه خود را به مردم معرفی کنند.یکی از موارد تبلیغاتی پینترست است که قطعا نام آن را بارها شنیده اید . در این پست می خواهیم به بررسی کامل پینترست و آموزش کار با پینترست (pinterest) بپردازیم.

آموزش پینترست

  • پینترست (pinterest) چیست ؟ 

پینترست نام یکی از وب سایت هایی که عکس محور می باشد و شما می توانید نمونه کارهای فعالیت خود را در هر رسته که باشید اعم از خیاطی، شمع سازی، استخر های کشاورزی، مهندسی، پوشاک، لوازم تحریر، مسافرت و غیره... در آن به اشتراک گذاشته تا هم دیگران لذت ببرند و هم کار خود را به بهترین شکل ممکن تعریف کنید. چه بسا این سایت به شما کمک بسیار زیادی در راه حل مشکلات شما دارد. چرا که در این وب سایت علاوه بر عکس از فیلم های کوتاه هم به اشتراک گذاشته می شود که به شما کمک می کند تا از آنها ایده های جدید بگیرید. متاسفانه در کشور ما این سایت خیلی مورد استفاده افراد قرار نمی گیرد و معدود افرادی را می توانید پیدا کنید تا در سایت پینترست فعالیت داشته باشند.

  • تاریخچه مختصری از فعالیت پینترست

بن زیلبرمن در سال 2009 با کمک تیم حرفه ایش مشغول به برنامه نویسی و ساخت این وب سایت شده و در نهایت در سال 2010 این سایت با نسخه فقط تحت وب در بین مردم جای خود را بازکرد. دقیقا در تابستان 2011 در مجله تایمز به معرفی و شهرت بی کران خود رسید در حال حاضر نسخه پینترست بر روی وب سایت ها ، تبلت ها ، گوشی های موبایل قابل دسترسی است .

دانلود عکس از پینترست

  • نحوه ساخت اکانت در پینترست

وب سایت پینترست هم مانند وب سایت فیس بوک، اینستاگرام حتما باید دارای یک اکانت کاملا شخصی خود باشید که در همان سایت قابل ثبت است و شما هر مرتبه که به آن سایت مراجعه میکنید باید از نام کاربری و مشخصات مخصوص خود استفاده کنید.

در ابتدا پس از ثبت نام خود با یک ایمیل و پسورد وارد حساب کاربری خودتان می شوید که پیشنهاد می  شود در صورت نیاز اگر ازلپ تاپ شخصی خودتان استفاده می کنید مشخصات و پسورد خود را وارد نمایید. در مرحله بعد شما می توانید بر اساس سلیقه خود نجاری ، خطاطی ، گلدوزی ، کیک پزی ، معماری و غیره انتخاب کرده و وارد حساب کار بری خود بشوید.

بهتر است صفحه خود را ویرایش کنید و اطلاعات خود را به صورت کامل در داخل حساب کاربر خودتان وارد نمایید اینگونه مشتریان بیشتری را به خود جلب می کنید.جهت "درج ویدیو در پینترست " ویدیو زیر رو مشاهده کنید :

  • نحوه جستجو در پینترست

در بخش سرچ در بالای سایت درخواست خود را به فارسی یا انگلیسی تایپ کرده و دکمه سرچ را فعال کنید برای شما پیشنهاداتی ارسال میگردد که شما می توانید از آنها نهایت استفاده را ببرید ، مانند Save کردن .

  • تولید محتوا در پینترست

یکی از راه های فعالیت در پینترست تولید محتوا بر اساس شغل مورد نظر خود است.پینترست یک شبکه تصویر محور است. در بخشی از پروفایل خود قسمتی وجود دارد که به عنوان بورد در نظر گرفته می شود شما می توانید هر آنچه راکه دوست دارید به صورت دسته بندی ، تک عکس یا حتی عکس های در تعداد بالا گروه بندی کرده و براساس آن تولید محتوا کنید و به اشتراک بگذارید در این سایت همچنین شما می توانید از فیلم های کوتاه حدود 30 ثانیه تا 1 دقیقه هم استفاد کرده در به اشتراک دیگران بگذارید. یادتان باشد فیلم شما نباید بسیار طولانی باشد. در نظر داشته باشید که شما با کلیک بر هر عکس می توانید آن را در خود سایت save نگه دارید تا در مواقع لازم از آنها استفاده کنید .

بیشتر بدانیم : 😀 راهنمای جامع فیسبوک+نحوه استفاده 

  • آموزش چت کردن با دوستانتان

قطعا یکی از مزیت های سایت پینترست(pinterest.com) چت کردن با دوستانتان است شما می توانید دوستان زیادی در رسته های کاری متفاوت بیابید در گوشه سمت راست یک علامت چت است که شما با استفاده از این دکمه می توانید به راحتی با دوستانتان ارتباط برقرار کنید یا اگر برای شما درخواست یا پیامی آمده باشد آن را بررسی کنید .

  • چگونه مطلب جدید پیدا کنیم ؟

در بالای صفحه وب سایت شما یک ذره بین دارید به نام اکسپلورر که می توانید در آنجا هم به فارسی و هم به انگلیسی درخواست خود را تایپ کرده تا به تعداد فراوان ایده های متفاوت مشاهده کنید.

نکته : به یاد داشته باشید هیچوقت برای استفاده از پینترست از VPN استفاده نکنید پس آن را خاموش کنید و بعد وارد سایت شوید.

تولید محتوا با پینترست

  • 10 ترفند جالب و کاربردی در پینترست

  1. مطالب کاربردی، مفید و غیر تکراری منتشر کنید: سعی کنیدمطالبی که به اشتراک میگذارید مطالبی باشد که غیر تکراری و مفید و عامه پسند باشد مطالب خاص، نوشته های جالب ، فیلم های کوتاه شما را کمک می کند تابه راحتی دیده شوید به خصوص اگر در پینترست فعالیت تجاری دارید. ترجیحا مطالبی را که چند روز پیش در پیج شخصی اینستاگرام خود گذاشته اید را به اشتراک نگذارید این کار هیچ کمکی به دیده شدن شما برای مخاطب تان نمی کند.
  2. کلمات کلیدی : انتخاب کلمات کلیدی در پینترست هم نقش بسیار مهمی دارد تا می توانید در تولید محتوای خود از کلمات کلیدی که بر روی بورد ها مد نظر است استفاده کنید .
  3. فالوور پیدا کنید: تا می توانید فالوور پیدا کنید. حتما نباید مخاطب شما مردم باشند گاهی با رقبای خود همکاران خود هم مطالبتان را به اشتراک بگذارید این کار به شما کمک می کند تا بیشتر دیده شوید.
  4. رنگ مناسب:یکی از موارد مهم در تولید محتوا این است که رنگ های مناسب استفاده کنید. این کار باعث جذب مخاطبتان می شود. سعی کنید با رنگ های مختلف به پیج خود تنوع و زیبایی بدهید.
  5. تولید محتوای خاص و کاربردی: اصطلاح UGC را هیچوقت فراموش نکنید. این اصطلاح در تولید محتواهایی که به صورت خاص با ایده های خلاق و عکس ها ناب نوشته می شود گفته می شود.
  6. مسابقه برگزار کنید: دراین فضاها بهترین جا برای اجرای مسابقه های فکری، عملی، هنری و غیره ... است تا بتوانید پیج خود را معرفی کنید.
  7. مطالب آموزشی خاص به اشتراک بگذارید:درحال حاضر بسیاری از کسب و کارها به صورت آنلاین شده است و آموزش هایی که به صورت فیلم و آنلاین صورت میگیرد بهتر است در پیج خود از مطالب ، فیلم ، عکس های آموزشی استفاده کنید.
  8. آسان سازی برای کاربران: بسیاری از مخابطان به دنبال اطلاعات خاصی هستند این اطلاعات بهتر است در پینترست به اشتراک گذاشته شوند چرا که پیدا کردن اطلاعات در توییتر و یوتیوپ بسیار سخت تر است.
  9. آنالیز کنید: یکی از ابزار های پینترست که بهتر است برای شمایی که دارای پیج کسب و کار تجاری هستید استفاده کنید این کار باعث می شود تا شما بفهمید چند نفر پیج شما را پیگیری و بازدید می کنند.
  10. پست های مناسبتی خاص بگذارید:پست هایی که در شبکه های مختلف به اشتراک گذاشته می شوند و به دفعات مختلف مورد بازدید عامه مردم قرار می گیرند.آنها را تغییر داده و از آنها به شکل دیگری و به صورت خلاقانه استفاده کنید. این کار به شما کمک میکند تا بیشتر دیده و شنیده شوید.

 

در ادامه این مطلب می خواهیم به نحوه نصب نرم افزار پینترست بر روی گوشی بپردازیم .

  • نصب پینترست بر روی گوشی

از آنجایی که پینترست یک نرم افزاری است که عکس ها و نوشته ها به سرعت در تمام دنیا پخش می شود و روزانه بر تعداد هواداران آن افزوده می شود می توان گفت که نصب آن چه بر روی گوشی و چه بر روی کامپیوتر آسان و لذت بخش خواهد بود. چرا که اگر شما به دنبال ایده یا خلاقیت خاصی هستید می توانید از این نرم افزار استفاده کنید.

مرحله اول: می توانید به راحتی این نرم افزار را از گوگل پلی دانلود کنید. معمولا گوگل پلی آخرین ورژن هر نرم افزار را دارا می باشد.

مرحله دوم:زمانی که برنامه را اجراء کردید باید خود را به پینترست ازسه راه ایمیل،جمیل و یا فیس بوک که در حقیقت همان مشخصاتی است که در گوشی شما ثبت شده است ،معرفی کنید.معمولا عمومی ترین راه را ما انتخاب ایمیل معرفی میکنیم. پس از آن یک رمز 6 رقمی برای خود انتخاب می کنید که اگر از برنامه به طور ناگهانی خارج شدید بتوانید دوباره به برنامه وارد شوید. پس از آن دکمه Cuntinue  را فشار داده و عملیات ثبت نام شما بر روی گوشی پایان می پذیرد.

مرحله سوم:  حالا شما یکی از مشترکین پینترست بر روی گوشی خود هستید می توانید پیج های مورد علاقه خود را انتخاب کنید و وارد لیست علاقه مندی خود کنید. همچنین می توانید مطالب، فیلم کوتاه، گیفت و عکس های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

نکته: در نظر داشته باشید که پینترست جزء آن دسته از نرم افزار هایی است که نیازی به فیلتر شکن ندارد پس قبل از استفاده از این نرم افزار حتما فیلتر شکن خود را خاموش کنید تا به راحتی و با سرعت بالا از آن استفاده کنید.

  • چگونه سیو های پینترست رو پاک کنیم یا پین را چگونه حذف کنید ؟

امکان دارد شما در اینترنت سرچ کنید که چگونه سیوهای خود را در پینترست پاک کنید. برای این‌کار باید وارد سایت پینترست  شوید در نهایت به قسمت برد (Board) که به عنوان پین یا همان سیو نامیده می شود کلیک کنید. سپس به راحتی و با یک کلیک بر روی آنچه که نمی خواهید ، می‌توانید سیوهای مورد نظر خود را در پینترست پاک کنید.

  • چگونه می توانیم زبان پینترست را تغییر دهیم؟

بارها شده که به دنبال یک ایده یا فیلمی کوتاه هستید که در پینترست می توانید آن را جستجو کنید. شما این کار را هم می توانید به زبان فارسی هم به زبان انگلیسی انجام دهید.

متاسفانه با وجود اینکه بسیاری از شبکه های اجتماعی مانند تلگرام، واتس آپ، یاهو و موارد دیگر را می توان به صورت زبان فارسی تبدیل می شوند پینترست به دلیل تحریم های سیاسی امکان تبدیل شدن به زبان فارسی را ندارد و این امکان برای تبدیل شدن آن به زبان های دیگر هم غیر فعال می باشد. به همین دلیل است که پینترست با وجود امکانات زیادی که دارد با این حال در ایران خیلی استفاده نمی شود. پیشنهاد ما به شما این است که به صورت فارسی در قسمت سرچ از کلمات استفاده کنید.

برچسب ها : پینترست, آموزش کار با پینترست, فعالسازی پینترست, آموزش پینترست, آموزش نصب پینترست, چگونه وارد پینترست شویم, چگونه سیوهای پینترست را پاک کنیم, آموزش تغییر زبان پینترست, عضویت در پینترست, سایت پینترست عکس, دانلود عکس از پینترست, نصب پینترست بر روی گوشی, آموزش نصب پینترست بر روی گوشی,ساخت اکانت در پینترست,آموزش ساخت اکانت در پینترست,آموزش نصب پینترست روی گوشی


دیدگاه‌ها   

+2 #3 Bandar Slot88 1401-09-19 13:27
Thanks for finally talking about >آموزش کامل پینترست(pinterest)+نصب آن#10 ترفند جذاب
نقل قول کردن
+2 #2 789Beting 1401-07-21 11:05
Thanks for finally talking about >آموزش کامل پینترست(pinterest)+نصب
آن#10 ترفند جذاب
نقل قول کردن
+5 #1 باران 1401-04-12 10:04
بله خیلی عالی بود جواب سئوالاتمو گرفتم ممنون از مطالب کابردی و رسایی که در اختیار مخاطب میزارید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

معرفی تیم نوآوران پارسی

سرور بهجت

سرور بهجت

تولید کننده محتوا
فاطمه رسولی

فاطمه رسولی

طراح گرافیک و تدوینگر
پدرام گلمحمدی

پدرام گلمحمدی

تولید کننده محتوا
فاطمه حیدری

فاطمه حیدری

مدیر مجموعه
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوآوران پارسی طرح گستران می باشد.