• 989124458139
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • شنبه تا چهارشنبه 10 الی 18

آیا می دانستید ...؟

10 ایده پولسازی کسب و کار اینترنتی در سال 1401


ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

پیش از این درباره دیجیتال مارکتینگ توضیحاتی داده ایم، و متوجه شدیم که می توانیم از طریق شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، وب سایت، SEO ، فروش خود را گسترش دهیم همچنین به طور کامل با راهنمای جامع فیس بوک آشنا شدیم. در این پست میخواهیم به بررسی برخی از فعالیت های کسب وکار اینترنتی در سال1401 بپردازیم:

کسب و کار اینترنتی چیست؟

به هر گونه عملکردی مانندخرید، فروش، تبلیغات، ارائه محصولات، آموزش های آنلاین در هر زمینه ای ( آرایشی، بهداشتی، صنعتی، کشاورزی، روانشناسی و ...) که از طیق اینترنت به ثبت و به فروش و در نهایت به خرید مشتریان منجر می گردد کسب و کار اینترنتی گفته می شود.

مزایای کسب و کار اینترنتی چیست؟

  • نیازی به حضور شخص در جایی یا مکانی و یا شرکتی خاص نیست.
  • تایم کاری فرد دست خودش است و خود شخص آن را مدیریت می کند.
  • با نرم افزارها، سخت افزارهای زیادی مجبور به کار کردن می شود در نتیجه آموزش های زیادی را می بیند.
  • درکنار کار خود می تود از این را کسب در آمد کند و برند خود را در نهایت به ثبت برساند.
  • دایره ارتباطات فرد گسترش می یابد و شخص به راحتی میتواند با افراد مختلف در هر کجای دنیا که باشند ارتباط بر قرار کنند.
  • برای کسب در آمد فرد مجبور به خواندن کتاب، آموزش های مربوط به فروش محصول خود می شود پس در نتیجه دامنه اطلاعات افزایش می یابد.

بیشتر بدانیم : همه چیز درباره دیجیتال مارکتینگ‏

10ایده پولسازی کسب وکار اینترنتی

به طور کلی ایده های کسب وکار  اینترنتی به 2 دسته اساسی تقسیم می شوند: گروه اول که نیاز به سرمایه دارندو گروه دوم نیازی به سرمایه ندارند؛ مگر اینکه شما مهارتی را آموزش دیده باشید:

  • طراحی سایت: طراحان وب سایت نیازی به سرمایه های کلان ندارند تنها نیازشان برای شروع آشنایی با کاربرد نرم افزار های تخصصی در زمینه ی برنامه نویسی ببای طراحی وب سایت است که البته با کمی خلاقیت، علاقه به کار با کامپیوتر می توانند کسب و کار اینترنتی خود را راه انداخته و در بخش های مختلف طراحی سایت فعالیت داشته باشند . طراحان سایت ساعت کاری خودشان را دارند و نیازی به سرمایه ندارند امروزه به تعداد طراحان سایت افزوده می شود چرا که اینکار باعث خلاقیت و پیشرفت انسان می شوند.

  • سئو سایت: SEO که یکی از مهم ترین بخش های انواع تبلیغات می باشد و از سخت ترین و جذاب ترین مراحل تبلیغات در گوگل است؛ چرا که سئوکاران باید نهایت تلاش خود را بکنند تا بتوانند سایت را در بالاترین رتبه گوگل نگه دارند. انتخاب کلمات کلیدی برای نگه داشتن سایت در خاص ترین رتبه گوگل کار حرفه ای است، که از عهده هر سئوکاری بر نمی آید. در حال حاضر کمترین درآمد یک سئوکار حرفه ای از 5میلیون تومان است که تا حدود30 میلیون تومان در ماه هم خواهد رسید.

  • فروشگاه آنلاین: همان طور که از نام این عنوان مشخص است تمام فعالیت به صورت آنلاین و اینترنتی می باشد. انتظار نداشته باشید، که فروشگاه آنلاین ایجاد کردید بلافاصله مشتریان خود را پیدا کنید. این کار از حداقل 3 ماه زمان می برد، پس باید قدری صبوری کنید و تا می توانید تبلیغات خود را گسترده کنید. با گذشت زمان میتوانید به درآمد کافی و با سود فوق العاده برسید.

  • طراحی اپلیکیشن: طراحان اپلیکیشن ها هم می تواند به 2 صورت دورکاری و حضوری مشغول به فعالیت شوند. آنچه که در طراحی اپلیکیشن ها مهم است، این است که شخص با خلاقیت تمام اپلیکیشن را بسازد، تا مشتریان و مخاطبان خود را در کمترین زمان ممکن به دست آورد. به عنوان مثال: طراحی اپلیکیشن های زبان، که روزانه تعدادزیادی مخاطب را به سمت خود جذب می کند. اپلیکیشن دولینگو معروفترین در حوزه آموزش زبان انگلیسی است .

  • خرید و فروش دامنه های سایت: دامنه سایت همان نام وب سایت است که برای شرکت، محصول، خدمات شما درست می شود برخی از دامنه ها ارزان هستند و با مبلغ ناچیزی از 3 میلیون تا 5 میلیون به فروش می رسند اما برخی از دامنه های سایتی خاص تا چند صد میلیون هم قیمت گذاری می شوند.

  • تولید محتوای سایت ها: در حال حاضر همین مطلبی که شما در حال خواندن آن هستید یک نوع تولید محتوا به حساب می آید درنظر داشته باشید تولید محتوا سایت فقط به صورت متن نیست تولید محتوا می تواند شامل عکس، فیلم کوتاه، جداول، تیزر های تبلیغاتی هم باشم. اگر به دنبال کسب درآمد مناسب و عالی هستید می توانید درکنار سئو هم تولید محتوای خوبی داشته باشید. تا درآمدتان رو به روز افزایش پیدا کند.

  • آموزش های متنوع آنلاین : کسب و کار اینترنتی پرسود که به شما کمک می کند هم خودبه اطلاعات و مهارت خود اضافه کنید و هم به دیگران آموزش دهید. مهم نیست که چه چیزی برای آموزش دارید. مهم این است، که بتوانیددر این راه کسب درآمد داشته باشید امروزه سایت هایی مانند ایسمینار برای دوره های آمزوش مختلفسایت مناسبی هستندتا شما خودرا به عنوان یک معلم نمونه معرفی کنید و مهارت خودرا به دیگران آموزش دهید.

  • تبلیغ نویسی و تبلیغات : یکی از حوزه هایی که می توانید به صورت آنلاین و دور کاری از آن کسب درآمد داشته باشید بحث تبلیغ نویسی است کافی است با اصول تبلیغ نویسی و تولید محتوای متنی یا ویدیویی آشنایی های لازم داشته باشیدتا بتوانید بر اساس نیاز جستجوی مشتری تبلیغ لازم را انجام دهید در دوره های مختلف ثبت نام کنید تا بتوانید با اصول تبلیغ نویسی در رسته های کاری مختلف و شبکه های اجتماعی مهارت لازم را داشته باشید.

  • همکاری آنلاین در فروش: سایت هایی مانند دیجی کالا به صورت آنلاین و دورکاری می توانید با آنها همکاری داشته باشید این سایت ها با تمرکزکردن برروی یک محصول خاص می توانید به پورسانت قابل توجهی در ماه برسید فقط کافی است که فرصتی برای تبلیغ واطلاع رسانی درباره آن محصول خاص را داشته باشید.

  • امنیت سایت ها و شبکه های اجتماعی : یکی از راه های کسب درآمد اینترنتی فقط امنیت شبکه های اجتماعی و وب سایت ها است. امروزه به دلیل شرایط اقتصادی که بازار هک سازی وب سایت ها و شبکه های اجتماعی مانند: تلگرام، واتس آپ، اینستاگرام داغ است. شما میتوانید با ایجاد امنیت و ایمن سازی شبکه های اجتماعی و وب سایت ها های مختلف به کسب و کار پر سود و خوبی برسید.

 


نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

معرفی تیم نوآوران پارسی

سرور بهجت

سرور بهجت

تولید کننده محتوا
فاطمه رسولی

فاطمه رسولی

طراح گرافیک و تدوینگر
پدرام گلمحمدی

پدرام گلمحمدی

تولید کننده محتوا
فاطمه حیدری

فاطمه حیدری

مدیر مجموعه
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوآوران پارسی طرح گستران می باشد.