• 989124458139
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • شنبه تا چهارشنبه 10 الی 18

آیا می دانستید ...؟

10 ویژگی برتر وب سایت های حرفه ای


ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 یکی از معتبرترین راه های تبلیغات برای یک محصول یا یک کسب و کار داشتن یک سایت خوب با ویژگی ها قدرتمند می باشد. به طوری که مخاطب خود را تحت تاثیر قرارداده و مجاب به خرید محصولات کند.

اهمیت داشتن یک سایت خوب را هیچوقت نباید دست کم گرفت.برای طراحی یک سایت فوق العاده باید یک سری فاکتور های مهم را مد نظر قرارداد. این فاکتورهای مهم تاثیر مستقیم بر طراحی یک سایت خوب و معتبر خواهند داشت. ما در این پست می خواهیم به بررسی 10 ویژگی تضمین شده برای اینکه یک وب سایت متفاوت داشته باشیم بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

10 ویژگی تضمین شده برای اینکه یک وب سایت متفاوت داشته باشید:

 

1.نقشه راه منطقی، اساسی و کامل:ظاهر سایت می تواند نقش مهمی در جذب مشتری داشته باشد. با این حال خیلی بهتر است که قبل از شروع طراحی سایت حتما یک نقشه مشخصی از مسیری که باید طی کنیم داشته باشیم. این گونه به جذب بیشتر مشتری خواهیم رسید، در نتیجه رتبه بالایی را در موتورهای جستجوگر گوگل به دست می آوریم. به طور کامل مشتری و نظرات را مورد بررسی قرار می دهیم.در نهایت براساس علایق و نیاز های مشتری سایت خود را طراحی می کنیم.

 

2.تولید محتوای صحیح و مرتبط با کسب و کار: هیچوقت وبسایتی را که دوست دارید نباید درست کنید. باید وب سایتی را طراحی کنید، که به آن نیاز دارید. به ارتباط بین تولید محتوا و کسب و کار دقت لازم داشته باشید.همچنین باید اطلاعاتی که در سایت بروزرسانی می کنید کامل باشد. تا بازدیدکنندگان سایت شرکت شما را به عنوان منبع معتبر یاد کنند. بازدید کنندگان شما باید دسترسی کامل به اطلاعات به روز شده شما داشته باشند. تا هر بار که بروز رسانی می کنید مطلب جدید را پیدا کنند. این گونه بازدید کنندگان شما هر لحظه به روز می شوند.به همین دلیل فیلمی کوتاه درباره اهمیت تولید محتوای سالم برای شما به اشتراک گذاشته ایم.

تولید محتوای سایت حتما باید با برنامه و تحت نظارت کامل مدیر سایت باشد. در ادامه شما می توانید مطلب کامل درباره تولید محتوا را در سایت نوآوران پارسی دریافت نماید.

3.پل های ارتباطی: اطلاعات تماس مانند: شماره تلفن، تلفن همراه، ایمیل، داخلی ها، آدرس تلگرام، اینستاگرام، آدرس، کدپستی را حتما داخل وبسایت خود وارد نمایید. از موارد پل ارتباطی بین مشتری و فروشنده به تازگی مشاوره آنلاین است. مشاوره آنلاین باعث می شود که مشتری اعتماد بیشتری به شما پیدا کند مخصوصا اگر برای اولین بار به سایت شما مراجعه می کند. پس قدرت مشاوره آنلاین را دست کم نگیرید.

 

4.داشتن زبان برنامه نویسی ساده اما جذاب: قبل از هرگونه اعمالی حتما یک لیست از باید ها و نباید های سایت خود داشته باشید. رابط های کاربری نقش مهمی را در جذب بازدیدکنندگان سایت شما دارند. اگر رابط های کاربری سایت شما پیچیده باشد بازدیدکننده به راحتی کلافه می شودو از سایت شما خارج می شود. در هنگام طراحی سایت حتما بدانید که چه می خواهید؟ هدفتان چیست؟ این موضوع مخصوصا در سایت های فروش اینترنتی نقش مهمی دارند. اگر مشتری نتواند اطلاعات مناسب و کاملی از سایتی شما بدست آورد سایت شما را در کمترین زمان ممکن ترک می کند.

طراحی وب سایت ساده

5.امنیت سایت خود را بالا ببرید: سرقت هویت متاسفانه در فضای اینترنت بسیار زیاد است. حتما از SSI برای امنیت سایت خود استفاده کنید. این داده باعث می شود تا امنیت بین شما و مشتری بهتر و کامل تر شود. SSI به عنوان امنیت پروتکل های انتقال نامگذاری شده است؛ در واقع امنیت بین صفحات وب سایت را اعمال می کند.

امنیت وب سایت با ssl

6.لینک های اجتماعی در سایت: اینستاگرام، واتس آپ، پینترست، تویتر و موارد دیگر قطعا پل های ارتباطی شما با مشتریان خواهد بود.حتما بخشی از سایت خود را در ارتباط با لینک های اجتماعی قرار دهید. بسیاری از افراد ممکن است به صورت اتفاقی شما را در یکی از این صفحات اجتماعی پیدا کنند. این لینک ها در حال حاضر باعث ایجاد ارتباطات جدید و معرفی سایت شما در موتورهای جستجو گر گوگل می شوند.

ویژگی وب سایت حرفه ای

7.وب سایت با کمک موبایل: بیشتر مردم به جای استفاده از لپ تاپ با کمک تلفن همراه خود وارد وبسایت های گوناگون می شوند. بهتر است؛ سایت شما طوری طراحی شده باشد که به آسانی از طریق تلفن همراه بتوان با آن ارتباط برقرارگردد. در این مورد به شما توصیحه می کنیم که حتما سایت خود را ریسپانسیو کنید. این کار باعث می شود که وقتی سایت شما بر روی انواع گوشی، تبلت، لپ تاپ با هر اندازه ای که باشد نمایش داده شود. در حالیکه هیچ تغییری در شکل و شمایل آن ایجاد نمی شود.

بیشتر بدانیم : طراحی ریسپانسیو چیست ؟

8.پاسخگویی به سوالات : این بخش جزیی از خدمات پشتیبانی به حساب می آید. حتما به سوالات بازدید کنندگان پاسخ دهید.بازدید کنندکان سایت از پیگیری شما لذت می برند. به شما و کسب و کارتان اطمینان پیدا خواهند کرد و در موارد بسیاری به سایت شما مراجعه می کنند. این بخش مشابه بخش مشاوره آنلاین به حساب می آید با این تفاوت که بازدید کنندگان سایت شما از طریق کامنت  یا ایمیل با شما در تماس خواهند بود.

ویژگی وب سایت برتر

9.ظاهر سایت خود را خوب بسازید: اولین موردی بازدید کنندگان به سایت شما واکنش نشان می دهند ظاهر ساده و منظم سایت شما است.رنگ سایتی که انتخاب می کنید بسیار مهم است. حتما برای انتخاب رنگ سایت خوب از مشاوران خبره و معتبر راهنمایی بگیرید. 

بیشتر بدانیم : رنگ مناسب برای طراحی سایت چیست؟

10.بهینه سازی و سئوی حرفه ای داشته باشید: برای اینکه سایت شما در موتور های جستجو گر گوگل به خوبی نمایش داده شوند، سئوی سایت به شما کمک فراوان می کند. برای این کار حتما از افرادی که حرفه این کار هستند کمک بگیرید. این کار زمان بر است اما به شما برای معرفی سایت خوبی که طراحی کرده اید یاری می رساند. 

طراحی حرفه ای وب سایت

 سخن آخر در مورد ویژگی های یک وب سایت موفق

در این مطلب ما به بررسی کامل مشخصاتی پرداختیم که به ما کمک می کنند تا سایتی خوب را بسازیم. در کنار آنها مواردی هستند که نباید در سایت شما قرار بگیرند در زیر به سه مورد مهم از آنها اشاره می کنیم. 

  • بر روی سایت خود اصلا موزیک پخش نکنید. این کار باعث می شود که سایت شما دیر باز شود و بازدید کنندگان را آشفته کند.
  • رنگ ولعاب دادن های بی مورد به تصاویر سایت خود ندهید. چشم بازدیدکنندگان خسته می شود.
  • چیزی که خود به صورت اتوماتیک شروع به پخش کند اصلا آپلود نکنید. باعث آزار بازدید کنندگان می شود.

معرفی تیم نوآوران پارسی

سرور بهجت

سرور بهجت

تولید کننده محتوا
فاطمه رسولی

فاطمه رسولی

طراح گرافیک و تدوینگر
پدرام گلمحمدی

پدرام گلمحمدی

تولید کننده محتوا
فاطمه حیدری

فاطمه حیدری

مدیر مجموعه
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوآوران پارسی طرح گستران می باشد.