• 989124458139
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • شنبه تا چهارشنبه 10 الی 18

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

اپلیکیشن در لغت به معنای ابزار کاربردی و در عمل به هر نرم افزاری به جز نرم افزارهای سیستمی و نرم افزارهای زبان های برنامه نویسی، اپلیکیشن گفته میشود. این نرم افزارهای کاربردی در ارتباط مستقیم با پردازنده سیستم عامل هستند و مستقیما درخواست های کاربران را انجام میدهند. در واقع هر نرم افزاری که بتوان آن را روی وسایل دارای سیستم عامل نصب کرد و از امکانات فراوان و متفاوت آن استفاده نمود اپلیکیشن نام دارد.

بین وب سایت و اپلیکیشن تفاوت هایی وجود دارد. وب سایت، برنامه کاربردی بارگزاری شده در بستر اینترنت میباشد جهت اطلاع رسانی به مخاطبین کسب و کار در رابطه با محصول و خدمات و شرکت، در واقع ویترینی جهت نمایش کار و حرفه است که به صورت آنلاین قابل استفاده میباشد اما اپلیکیشن یک نرم افزار کاربردی است که روی دستگاه دیجیتالی خاصی نصب میشود و ماهیتی فیزیکی به آن میافزاید که میتوان از امکانات آن به صورت آفلاین نیز بهره برد و جهت انجام و رفع نیاز های کاربر استفاده میشود. همچنین وب سایت ها به دلیل گستردگی حجم محتوا معمولا در دستگاه های با سایز بزرگ قابل باز شدن میباشند اما اپلیکیشن ها بر روی همه نوع دستگاه قابل اجرا میباشند. البته برخی اپلیکیشن ها به معرفی کسب و کارها میپردازند که به آن ها موبایل کاتالوگ و یا کاتالوگ دیجیتال گفته میشود.

اپلیکیشن ها بر اساس نوع کارکرد و هدف از طراحی به انواع مختلفی اعم از موبایلی، فروشگاهی، تاکسی یاب، اسنپ، املاک، شرکتی، آب و هوا، آشپزی و رستوران، آموزشی، ارتباطی، ابزاری، اخبار و نشریات، شبکه های اجتماعی، فیلم و عکس، موسیقی، ورزشی، مارکت ها و ... تقسیم میشوند. با توجه به نیاز کاربران، نوع سیستم عامل و دستگاه دیجیتال مورد نظر، اپلیکیشن های متفاوت ارائه میشود اما توسعه دهندگان نرم افزار سعی دارند اپلیکیشن هایی با قابلیت سازگاری با همه دستگاه های دیجیتال و انواع سیستم عامل ها بسازند.

مراحل طراحی اپلیکیشن مورد نیاز خود را با مشاوره و راهنمایی از مدیران و متخصصین گروه طراحی نوآوران پارسی طرح گستران آغاز نمایید تا موفقیت در کسب و کارتان را بیمه نمایید. به صورت حضوری و یا تلفنی نیاز سنجی اولیه از کارفرما انجام میشود و قراردادی عقد میگردد تا مشخص شود هدفتان از طراحی اپلیکیشن چیست و این اپلیکیشن قرار است پاسخگوی چه نیازهایی باشد. سپس طی مراحل برنامه ریزی و امکان سنجی، دامنه توسعه و تولید نرم افزار شناسایی و تحلیل میگردد و مستند دامنه یا محدوده سامانه مشخص میشود. طرح اولیه اپلیکیشن جهت تایید برای کارفرما ارسال میگردد، گروه متخصص برنامه نویسان بسته به نوع برنامه و سطح امکانات مورد نیاز مشتری پروسه پیچیده، تخصصی و زمانبر کد نویسی را شروع میکنند و توجه ویژه ای نیز به جنبه گرافیکی و زیبایی بصری اپلیکیشن دارند. بعد از آماده سازی پنل مدیریت، محتوای اپلیکیشن در پنل درج میشود و مورد بررسی قرار میگیرد. بعد از پیاده سازی به آزمون و مستند سازی اپلیکیشن میپردازیم تا مشکلات سامانه شناسایی شود. بعد از مراحل طراحی و ساخت، بهینه سازی اپلیکیشن جهت سازگاری با دستگاه های دیجیتال مختلف و قابلیت توسعه در آینده انجام میشود. مرحله آموزش از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا کاربران باید دانش و آگاهی مورد نیاز جهت مدیریت، تغییر و بهره بردن از اپلیکیشن را داشته باشند وگرنه از اپلیکیشن نهایی نمیتوان استفاده لازم را برد. توسعه دهندگان بعد از ساخت اپلیکیشن ها آن ها را برای ارائه به کاربران، در مارکت ها قرار میدهند تا کاربران برای خرید اپلیکیشن از روش های پرداخت درون یا برون برنامه ای استفاده نمایند. مرحله آخر مرحله نگهداری و پشتیبانی میباشد که به روز رسانی و توسعه و ارتقا و همچنین تولید محتوا از نمونه های فعالیتهای پشتیبانی است.

از ویژگی های مهم اپلیکیشن های موفق میتوان موارد زیر را نام برد. یکپارچگی تمامی پلتفرم ها، طراحی کاملا ریسپانسیو، طراحی مطابق با هویت سازمانی، پنل مدیریتی کامل و بی نقص، توجه به اهداف اپلیکیشن و نیاز کاربران، حجم مناسب و سرعت اجرای بالا تا کاربر را به دانلود و نگهداری ترغیب کند، لوگو و نام مناسب با محتوا و نوع اپلیکیشن، افزونگی یا بار اضافی کم که موجب کاهش مصرف حافظه و انرژی میشود، امکانات دارای ارزش افزوده و قابلیتهای منعطف و کاربردی تر نسبت به ایلیکیشن های مشابه، امنیت و حفظ حریم خصوصی کاربران، سرعت بالای ارتباط با اینترنت، زیبایی بصری و محیط گرافیکی، امکانات قابل مشاهده و در دسترس و کاربر پسند و ... از ویژگی های اپلیکیشن های پر طرفدار است.

 



امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

به فرآیند انتقال اطلاعات متنی، تصویری و طراحی روی سطح چاپ شونده را چاپ گویند. گروه نوآوران پارسی افتخار ارائه انواع خدمات چاپی در تمامی امور را به مشتریان گرامی دارد و همه مراحل کار از آغاز تا پایان تحت کنترل گروه مجرب نوآوران پارسی طرح گستران قرار میگیرد و همچنین پیگیری امور چاپی مشتریان را در مراکز بزرگ چاپ ایران و کمپانی های مطرح با جدیدترین تجهیزات و پیشرفته ترین امکانات چاپی و حرفه ای ترین ماشین آلات بر عهده دارد. گروه نوآوران پارسی طرح گستران خدمات پس از چاپ نظیر یو وی موضعی، لمینت و سلفون، تا، برش، صحافی، داغی، طلا و نقره کوب، ضرب، مهر و انواع خدمات دیگر را نیز پوشش میدهد و آماده پذیرش سفارشات و ارائه خدمات نوین میباشد.

ارزش های گروه نوآوران پارسی طرح گستران:

احترام به حقوق مشتری و جلب رضایت مراجعین برای ما مهمترین است. ما با نهایت امانتداری و مسئولیت پذیری  در حفظ و نگهداری اطلاعات مهم و خصوصی شما میکوشیم. رعایت انصاف و مناسبترین قیمت ها از ویژگی های ما بوده و در کوتاهترین زمان ممکن و بالاترین سطح کیفیت سفارشتان را تحویل خواهیم داد. گروه نوآوران پارسی طرح گستران با بهره گیری از نیروی متخصص در زمینه طراحی و چاپ از آغاز تا پایان "مرحله مشاوره تا بسته بندی و ارسال" با شماست. برای راحتی مشتریان عزیز سیستم سفارش آنلاین جهت سفارشات ساده و سریع را برایتان در نظر گرفته ایم. شما میتوانید در مرحله مشاوره از هزینه لحظه ای سفارش خود مطلع شوید. در انواع چاپ افست، دیجیتال، جوهر افشان، لیزری و طلاکوب از مرغوبترین رنگ ها و با کیفیتترین کاغذها استفاده میکنیم. میتوانید جهت مشاوره و سفارش با ما تماس بگیرید تا همکاران ما راهنمایی های لازم را در اختیارتان قرار دهند. برخی از امور چاپی قابل ارائه توسط این گروه عبارت اند از:

چاپ ست کامل اداری: در هر کسب و کاری برای نظم و سازماندهی مجموعه در امور رسمی و غیر رسمی اداری و مکاتبات با سایر سازمان ها به مجموعه ای از اوراق نیاز است که ست اداری نام دارند. این اوراق برای ایجاد هماهنگی بصری دارای طراحی یکسان و متناسبی بوده اما بسته به کاربردشان و به سفارش مشتریان، دارای جنس، ضخامت و ابعاد متفاوتی هستند.

چاپ کارت ویزیت: کارت ویزیت یکی از اجزاء ست اداری بوده و ابزاری تکثیری و کوتاه عمر است جهت بازاریابی و تبلیغات به کار میرود که در اولین مرحله تعامل با مشتری مبادله میشود. کارت ویزیت در بر دارنده اطلاعاتی جهت شناسایی کلی از شما و کسب و کارتان و همچنین راهی برای تماس، ملاقات و گفتگوی مجدد با شما میباشد. دارای دو نوع عمودی و افقی است و در انواع ضخامت ، لمینت و بافت سطحی قابل چاپ است و همچنین معمولا در ابعاد 5در9 برش میشود.

چاپ تراکت: تراکت یکی از اوراق ست اداری است که بعد از چاپ در بازار هدف به صورت مستقیم بین مخاطبین تکثیر میگردد و برای تبلیغات استفاده میشود و اطلاعاتی نظیر معرفی کسب و کارها و خدمات و محصولاتشان را در اختیار مخاطب قرار میدهد. تراکت ها درجنس، ابعاد و ضخامت های مختلف قابل چاپ و تکثیرند.

چاپ بروشور: برگه ای با طراحی گیرا و محتوایی هوشمندانه و کوتاه که به طور خلاقانه تا و جمع میشود و برای معرفی دقیق و اطلاع رسانی به مخاطبان از سوی صاحبان کسب و کار ارائه میشوند را بروشور مینامند. بروشور با هدف تبلیغات چاپ میشود و به دلیل اختصار بیشترین تاثیر را روی مخاطبین داشته و در بر دارنده اطلاعاتی درمورد قیمت، مزایا, نحوه مصرف، جزئیات، خدمات، امکانات و قابلیتهای محصولات و خدمات میباشند. برای تهیه بروشور از جنس کاغذ، ضخامت و رنگ نسبتا مرغوبی استفاده میشود.

چاپ کاتالوگ: کتابچه راهنما که در آن بیشتر به جنبه آموزشی پرداخته میشود تا جنبه تبلیغاتی را کاتالوگ مینامند. کاتالوگ روشی است برای معرفی و دسته بندی منظم محصولات و خدمات کسب و کارها که بهتر است برای تهیه کاتالوگ تاثیر گزار به سطح کیفیت کاغذ و چاپ توجه لازم را داشته باشید.

چاپ سربرگ: سربرگ کاغذ هایی از اوراق اداری جهت نگارش نامه های رسمی و سازمانی میباشند. از آنجایی که دارای نشان رسمی موسسه میباشند جزء اوراق رسمی و مهم سازمان هستند و نیاز به مراقبت دارند. چاپ انواع سربرگ بصورت عمومی و اختصاصی با سطح کیفیت بالا و تضمین رنگ با قیمت مناسب و تحویل به موقع از خدماتی است که نوآوران پارسی ارائه میدهد.

چاپ پاکت نامه: پاکت نامه یکی از اوراق اداری است و جهت حمل اسناد، اوراق، نامه ها و ... کاربرد دارد و به نسبت حجم و ابعاد محتویاتش دارای ابعاد متفاوتی میباشد. روی پاکت نامه علاوه بر طراحی مشابه طراحی روی بقیه ست اداری، جایی برای نوشتن نام و آدرس و شماره تماس گیرنده و فرستنده نامه نیز در نظر گرفته میشود. برای تهیه پاکت نامه اداری از جنس کاغذ با کیفیت استفاده میشود و ضخامت و دوام آن اهمیت دارد. همچنین برش، تا و جمع شدن پاکت نامه باید دقیق انجام شود. میتوان از چاپ طلاکوب و نقره کوب و داغی یا ضرب " چاپ برجسته یا فرو رفته" برای جذابیت بیشتر بهره برد.

چاپ فولدر: فولدر یکی از موارد ست اداری است دارای چاپ چشمگیر از لوگو و اطلاعات کلی شرکت میباشد. جهت حفظ و نگهداری از برگه ها استفاده میشود و کاربرد آن به هنگام برگزاری نمایشگاه ها، سمینارها و کنفرانس ها میباشد. به این شکل که صاحبان کسب و کار با قرار دادن بروشور و برگه تبلیغاتی در آن ها و ارائه این مجموعه به بازدید کنندگان به تبلیغات موثر کسب و کارشان میپردازند.

چاپ سر رسید: سررسید دفترچه یادداشت روزانه میباشد که به نسبت کاربرد در انواع مختلف قابل چاپ میباشند. به دلیل کاربردی بودن و عمر حداقل یک ساله آن ها بهترین روش برای تبلیغات کسب و کار ها میباشد. چاپ سر رسید در طرح های متنوع و کیفیت های متفاوت کاغذ انجام پذیر است.

چاپ هدایای تبلیغاتی: چاپ بر روی هدایای تبلیغاتی که بیشترین استفاده و کاربرد را دارند و به دفعات در طول روز روعیت میشوند به عنوان راهی برای تبلیغات برند صاحبان کسب و کار است. به عنوان مثال خودکار، جا سوییچی، ساعت دیواری و مچی و رومیزی و ... از انواع هدایای تبلیغاتی میباشند. چاپ بر روی این هدایا را از ما بخواهید.

چاپ ساک دستی: ساک دستی وسیله ای جهت تبلیغات برند میباشد به این صورت که با چاپ جذاب لوگوی سازمان بر روی ساک های دستی از جنس پارچه، نایلون، کاغذ و مقوا و توزیع آن در قسمت فروش و یا در نمایشگاه ها و جشنواره ها بین بازدیدکنندگان، میتوانید هزاران بیلبورد سیار در سطح شهر داشته باشید. چاپ بر روی انواع ساک دستی به شکل چشم گیر تخصص ماست.

چاپ کارت قرعه کشی: کارت قرعه کشی جهت ترغیب مصرف کنندگان به تداوم خرید از محصولات یک شرکت میباشد. با در نظر گرفتن جوایز متنوع و تخصیص یک کد قرعه کشی به هر مشتری میتوانید مشتریان را به خرید محصولات بیشتر و افزایش شانس خود در قرعه کشی تشویق نمایید. چاپ کارت قرعه کشی مطابق با سفارش مشتری انجام پذیر است.

چاپ فاکتور: فاکتور یا قبض رسید یکی از اوراق اداری است که باید از استانداردهای تعیین شده از طرف ادارات مالیاتی تبعیت کند. کاربرد فاکتور در انجام امور مالیاتی و دارایی و صورت حساب خرید و فروش کالا یا خدمات و ... میباشد. چاپ فاکتور بر انواع کاغذ از ضخامت 60 تا 135 و در انواع دوبرگی و سه برگی و همچنین کاربن لس و یا معمولی امکان پذیر میباشد. فاکتور با توجه به نوع کاربرد و حجم موارد میتواند در ابعاد متفاوت و تعداد برگ مختلف بر حسب نیاز مشتری قابل چاپ میباشد.

چاپ لیبل: چاپ لیبل از مواردی است که برای هر محصول نیاز است و کمتر محصولی را میتوان یافت که لیبل و برچسب نداشته باشد . یکی از موارد چاپی که نوآوران پارسی ارائه میدهد امور چاپی پشت چسب دار است که برای انواع بطری ، ظروف پلاستیکی ، فلزی ،محصولات و تجهیزات ، آرایشی و بهداشتی ، صنایع غذایی ، شوینده ها و ... قابل چاپ است . چاپ انواع لیبل پشت چسب دار در اشکال مختلف و سایز و ابعاد متفاوت با روکش های مختلف اعم از سلفون براق ، مات ، یو وی و ... قابل ارائه می باشد . همچنین سفارش کار بصورت اختصاصی با قالب خاص پذیرفته میشود.


ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

برای پیشرفت و کسب درآمد در انواع کسب و کار ابتدا نیاز به ایجاد نام تجاری یا همان هویت بصری سازمان و برندسازی است که برند سازی توسط تبلیغات و بازاریابی در بازار هدف با محرک های موثر و خلاق صورت میگیرد. دیده شدن به تنهایی کافی نیست چگونگی دیده شدن و در ذهن مخاطبان جاودانه و ماندگار شدن و در اوج ماندن اهمیت بیشتری دارد. طراحی گرافیک به شما کمک میکند تا در بالاترین سطح کیفیت، خلاقیت و جذابیت دیده شوید. طراحی گرافیک از نوعی زبان با دستوری نامشخص و الفبایی همواره در حال گسترش تبعیت میکند. کارشناسان، متخصصین و هنرمندان گروه نوآوران پارسی طرح گستران با استفاده از استانداردهای طراحی گرافیک در سطح جهان و ترکیب آن با دانش و مهارتشان در خلق انواع طراحی منحصربه فرد و تصاویر هنری بر ضمیر ناخودآگاه مخاطب شما تاثیری که مد نظرتان است را میگذارند. ترکیب خدمات طراحی گرافیک و شور دنیای هنر و دانش مارکتینگ منجر به معرفی محصولات و خدمات به نحو احسنت به مخاطب میشود. طراحی گرافیک نوعی طراحی است که پیامی ویژه را با خلق و سامان دادن مجموعه عوامل تصویری و نوشتاری برای مخاطبین خاص جهت برقراری ارتباط موثر ارائه میدهد و مخاطب را مطلع و جذب مینماید در واقع بیان تصویری یک محتوا را طراحی گرافیک مینامند.

مهمترین ویژگی طراحی گرافیک ترکیب بندی آن است، طراحی گرافیک راه حلی تصویری جهت انتقال پیام به مخاطب است اما این راه حل با پوشش و ترکیب مواردی نظیر تحلیل و بررسی مخاطب از لحاظ سن و جنس و نیاز و ... ، درک صحیح از پیام و محتوا، اصول و قوانین حاکم بر بازار هدف، تلفیق علم و هنر، جلوه های بصری و نوشتاری، الهام از آثار بزرگ و موفق جهانی و ... به وجود میاید. گروه طراحان نوآوران پارسی جم با استفاده از نیروی هم افزایی در جلسات همفکری معتقدند فکر جمعی موثرتر از تفکر انفرادی میباشد و موجب خلق راه کارهای خلاقانه و ایده های جدید میشود. از طراحی گرافیک به طور کلی در موارد زیر میتوان بهره برد:

  • معماری و ارتباطات محیطی: زیبا سازی فضاهای شهری و سنگفرش ها، دیوار پوش ها، میادین و ...
  • انتشارات: روزنامه، مجله، کتاب و ...
  • تبلیغات: پوستر، بیلبورد، کاتالوگ و ...
  • سینما و تلویزیون: صفحه آرایی، تصویر سازی و ...

در ادامه به تعریف مختصری از انواع موارد نمونه کارهای مجموعه نوآوران پارسی طرح گستران میپردازیم.

  1. لوگو تصویری: صاحبان کسب و کار برای القای مفهومی به مخاطب از نمادی استفاده میکنند که به آن آرم، نشانه یا لوگو میگویند تا با آن در دید مخاطبان از دیگر رقبا متمایز شده و در اذهان ماندگار و جاوید شوند. پیش نیاز راه اندازی هر کسب و کاری خلق علامتی گرافیکی جهت معرفی، بازاریابی، جذب مشتری و فروش و در نهایت پیشرفت و درآمد زایی میباشد. لوگوی مناسب در عین سادگی و ایجاز قابلیت القای مفهوم و حفظ اعتبار یک شرکت را داشته و جذاب و گیرا میباشد و در نگاه اول نظر مخاطب را جلب مینماید. لوگوی تصویری موضوع و زمینه فعالیت را به مخاطب با هر زبان و ملیتی بیان میکند.
  2. لوگو نوشتاری یا لوگوتایپ یا وردمارک: طراحی سفارشی نام برند یا شرکت یا محصول را لوگوی نوشتاری گویند. انواع فونت القا کننده حس خاصی در مخاطب هستند، فونت ضخیم نشانه اقتدار و فونت مورب نمایشگر حرکت و فونت فانتزی معمولا برای رستوران مناسب است پس برای طراحی لوگوتایپ توجه به زمینه فعالیت کسب و کار مهم است.
  3. لوگو حرف نماد یا مونوگرام یا لترمارک: طراحی تصاویری از حرف یا حروف اول نام شرکت یا محصول یا برند به صورت حرفه ای و جذاب را طراحی لوگو حرفنماد میگویند. دیدن این لوگو توسط مخاطب به دلیل وجود حروف نام شرکت در آن بلافاصله نام شرکت برای بیننده تداعی میکند.
  4. لوگوی ترکیبی: لوگویی است که تصویر و نوشتار را به صورت خلاقانه و هماهنگ با هم ترکیب نموده و به عنوان نام تجاری یک کسب و کار در نظر میگیرند. گاهی میتوان برای یک شرکت از هر چهار نوع لوگو طراحی نمود و در امور متفاوت از لوگوی مناسب بهره برد. در طراحی لوگوهای متفاوت یک شرکت باید به هماهنگی و تشابه آنها توجه کرد.
  5. کارت ویزیت: لازمه ادامه ملاقات و گفتگو، ارائه اطلاعات تماس میباشد، کارت ویزیت شامل این اطلاعات بوده و اولین قدم جهت تبلیغات کسب و کارتان به شمار میرود. طراحی کارت ویزیت متناسب با نوع فعالیت کسب و کار شما و دربردارنده نام و لوگوی شرکت و معرف شما و محصولات و خدماتتان و بیانگر اهداف وخط مشی شرکت و همچنین اطلاعات تماس با شما که شامل شماره دفتر، همراه، فکس، ایمیل و آدرس دقیق شرکت میباشد هستند. کارت ویزیت معمولا دارای ابعاد 5در9 است و میتواند در دو حالت عمودی و افقی چاپ شود و روی انواع کاغذ از نظر ضخامت و بافت سطحی و ... و همچنین دارای انواع لایه خسطحی از نظر مات و براقی و برجستگی و صافی و ... باشد.
  6. پاکت نامه: پاکت نامه معمولا در حالت افقی ساخته میشود و علاوه بر حفظ هماهنگی طراحی با سایر اوراق اداری، به دلیل داشتن وظیفه مهم حمل نامه های اداری لازم است از کاغذ با کیفیت تهیه شده باشد. بنا به ابعاد و حجم محتویات آن در سایز های متفاوتی ساخته میشوند و معمولا طرح روی آن دربرگیرنده لوگو و نام تجاری سازمان است تا بین صدها نامه قابل تشخیص باشد و همچنین نام و آدرس و تلفن فرستنده و گیرنده نامه میباشد.
  7. سربرگ: برگه ای از اوراق اداری جهت نامه نگاری میان سازمان ها است با ابعاد 21در9/7 که علاوه بر لوگوی شرکت دارای قسمت هایی با عنوان تاریخ، شماره، نشانی و تلفن میباشد. سربرگ ها جزء اوراق رسمی و مهم شرکت هستند و موارد امنیتی باید درباره آنها رعایت شود.
  8. فولدر یا پوشه: یکی از موارد ست اداری که برای حفظ و نگهداری از برگه هایی با ابعاد مختلف از آن استفاده میشود. فولدر به اوراق و اسناد با موضوعات مختلف نظم میدهد و آنها را دسته بندی نموده تا دستیابی به آنها راحت و سریع شود. فولدرها مطابق با نظر مشتری و با توجه به نوع کاربردشان طراحی میشود و طراحی آن هماهنگ با طراحی ست اداری و دربرگیرنده مشخصات معرفی و ارتباط با شرکت میباشد. فولدر میتواند از جنس چرم، مقوا، کاغذ، طلق و ... باشد. از لحاظ کاربردی میتواند در انواع زونکن اداری، پوشه اداری، پوشه جیبدار، پوشه دسته دار، پوشه سمیناری، پوشه دکمه دار، اکسپندینگ فایل، اسپرت، رومیزی و ... باشد.
  9. تراکت: یکی از ساده ترین راه های تبلیغات تراکت است که اگر با طراحی خلاق و توضیحاتی هوشمندانه و با روش توزیع اصولی همراه شوند اثری مطلوب بر مخاطبان میگذارند. جنس تراکت میتواند گلاسه یا تحریر باشد بهتر است از کاغذی استفاده نمایید که برازنده مخاطبانتان باشد. با توجه به حجم اطلاعات که قرار است روی آن چاپ شود، ابعاد مناسب را برای آن انتخاب نمایید. طراحی و لحن گفتار تراکت باید مخاطب را جذب نموده و او را مجاب کند تا پایان تراکت را بخواند و آن را نگه دارد و به جمع مشتریان شما بپیوندد. ابتدا با توجه به نوع فعالیت کسب و کار بازار هدف را انتخاب نمایید و با توجه به آن محل توزیع را مشخص نموده و افراد ماهر و قابل اطمینان جهت توزیع تراکت ها برگزینید تا با کمترین هزینه بیشترین بهره را ببرید.
  10. فاکتور: فاکتورها یکی از اوراق اداری محسوب میشوند و برای پیشگیری از مشکلات حقوقی بهتر است به صورت رسمی صادر شوند و مورد تایید اداره مالیات باشند یعنی از استانداردهای تعیین شده از طرف ارگان های ذی ربط تبعیت کنند. بر روی همه برگه های دسته فاکتور طراحی منحصر به شرکت موجود میباشد تا در نگاه اول قابل تشخیص باشد. فاکتور در انواع مالیاتی، دارایی، صورتحساب خرید یا فروش کالا و خدمات و ... وجود دارد. نوع کاغذ آن میتواند با گرماژ 60 تا 135 و دارای کاغذ کاربن لس باشد. فاکتور میواند دو برگی یا سه برگی باشد و با توجه به نوع کاربرد در سایزهای متفاوت وجود دارد. فاکتور باید دارای شماره سریال چاپ شده با چاپ افست یا ملخی با رنگ قرمز باشد تا برای ممیزین قابل تشخیص باشد.
  11. یادداشت: برگه هایی با طراحی مشابه طراحی ست اداری که برای نوشتن یادداشت های غیررسمی استفاده میشود. معمولا از پرت کاغذ در چاپ اوراق اداری به عنوان کاغذ یادداشت استفاده مینمایند و دارای ابعاد مخصوصی نمیباشند. از جمله اطلاعاتی که میتوان روی آن دید میتوان به لوگوی شرکت و نام و تلفن اشاره نمود که میتوانند در گوشه یا بالای آن و یا به صورت کم رنگ در پس زمینه قرار گیرند.
  12. پوستر: ابزاری جهت معرفی محصولات و خدمات کسب و کارها به مخاطبان است و نوعی رسانه عمومی چاپی در ابعاد بزرگ میباشد که بر روی سطوح عمودی برای بهتر دیده شدن قرار میگیرد. از پوسترها به عنوان تبلیغات و بازاریابی در نقاط فروش استفاده میشود و در معرض دید مخاطبان قرار میگیرد. معمولا در تعداد انبوه و با رنگ مرغوب و کاغذ باکیفیت و ماشین آلات چاپ پیشرفته تولید میشوند. پوسترها با هزینه پایین میتوانند روی مخاطبان تاثیرگذار بوده و آنها را به انتخاب و استفاده از محصولات و خدمات شما ترغیب نمایند.
  13. بروشور: یک برگه با طراحی زیبا و محتوای هوشمندانه جهت معرفی کلی یک شرکت و محصولات و خدماتش که با حالتی خلاقانه جمع میشود را بروشور میگویند. بروشور دارای جنس کاغذ و چاپ با کیفیت میباشد و به دلیل اختصار و ایجاز بیشترین تاثیر را بر مخاطب میگذارد.
  14. ساک دستی: ساک های دستی نوعی ابزار به منظور بسته بندی و حمل و نقل اختصاصی نامیده میشوند. با طراحی لوگو و نام تجاری کسب و کار خود بر روی ساک دستی و قرار دادن در نقطه فروش به گونه ای که هر مشتری با خرید از شما یکی از آنها را در دست بگیرد و در سطح شهر حرکت نماید علاوه بر بالا رفتن پرستیژ کاری به این ترتیب شما به صورت رایگان صاحب یک تبلیغات سیار میشوید که میتواند نقش موثری در پیشبرد اهداف بازاریابی سازمان داشته باشد. روش تبلیغ از طریق ساک دستی راهی برای برند سازی است. ساک دستی از جنس کاغذ، پارچه، نایلون، مقوا و ... است و با توجه به کارکرد، در ابعاد متفاوت قابل تهیه میباشد.
  15. لیبل یا برچسب: برای بالا بردن سرعت خرید و فروش برچسب کوچکی از جنس کاغذ، پلیمر، پارچه یا فلز که اطلاعات محصول را در بر دارد روی محصول میزنند. لیبل معمولا اطلاعاتی نظیر برند، قیمت، جنس، تلفن شرکت تولید کننده، آدرس، مشخصات فنی محصول و بسته به سایز لیبل اطلاعات دیگری را نیز به صورت چاپ شده در بر میگیرد. در دنیای وسیع بسته بندی و حمل و نقل و انبار کالا نقش مهمی دارد تا محصولات بدون باز شدن بسته بندی قابل تشخیص باشند. لیبل در انواع کاغذی، شفاف، حرارتی، اموال، متال، پشت متال، وید، سکوریتی، پی وی سی، تایوک، پارچه ای، امنیتی و ... میباشد که با توجه به نوع کاربرد استفاده میشوند.
  16. بیلبورد یا تابلوی تبلیغاتی: تابلوهای بزرگ در سطح شهر جهت تبلیغات که طیف وسیعی از جامعه را به عنوان مخاطب قرار میدهد را بیلبورد مینامند. بیلبورد رسانه ای جمعی جهت اطلاع رسانی است و دارای سایزهای استاندارد 2در3 و 3در5 و 2در7 و 7در9 میباشد. مکان نصب بیلبورد از اهمیت ویژه ای برخوردار است و میتواند در میادین، بزرگراه ها، پیاده رو ها، فرودگاه ها، مترو، زیرگذر و هر جای پر رفت و آمدی نصب شود. بیلبوردها معمولا توسط شهرداری برای مدتی به صاحبان کسب و کار اجاره داده میشود. بیلبورد دارای انواع فرمیک، حجمی، دیجیتالی و سه بعدی هستند. بیلبورد خوب باید ساده بوده و انتقال پیامی سریع داشته باشد و تناسب اجزاء در آن در نظر گرفته شود و طرحی زیبا و خوشایند داشته باشد و در زاویه دید مخاطبان باشد و توجه به تناسب بیلبورد با فصول سال نیز مهم است و همچنین بیلبورد باید همه پسند باشد و نهایتا از شش کلمه در آن استفاده شود در عوض بر خلاقیت آن افزوده گردد.
  17. بسته بندی محصولات: طراحی بسته بندی محصولات مهمترین بخش فروش یک محصول به شمار میرود. علاوه بر جذابیت و جلب شدن نظر مشتری به محصول اطلاعات فنی و ساختاری نیز در اختیار قرار میدهد و ارتباط با تولید کننده را امکان پذیر میسازد و همچنین از محصول در مراحل حمل و نقل، توزیع، انبار، فروش و مصرف محافظت مینماید. در طراحی بسته بندی در حقیقت هنر و صنعت و تکنولوژی ترکیب میشوند تا به اهداف بهبود در نگهداری، حمل و نقل و بازاریابی دست یابید.

کارشناسان و متخصصین گروه طراحی نوآوران پارسی طرح گستران قادر به پوشش همه جانبه این صنعت نوین میباشند و پاسخگوی نیازهای شما در زمینه موارد زیر هستند:

طراحی گرافیک صفحات وب، طراحی گرافیک و صفحه آرایی و فرم بندی مجلات و نشریات، طراحی گرافیک اسلایدر، طراحی گرافیک سه بعدی، طراحی گرافیک آگهی نشریات، طراحی گرافیک کاراکتر تبلیغاتی یا کارتونی، طراحی گرافیک مهر فوری، طراحی گرافیک بنر، طراحی گرافیک جلد کتاب، طراحی گرافیک تصویر سازی و چاپ دیجیتال، طراحی گرافیک پلات، طراحی گرافیک استیکر و مش، طراحی گرافیک استرابورد، طراحی گرافیک پیکتوگرام، طراحی گرافیک تابلو فروشگاهی، طراحی گرافیک تمبر، طراحی گرافیک تندیس، طراحی گرافیک گواهینامه، طراحی گرافیک لوح تقدیر، طراحی گرافیک نشان سینه، طراحی گرافیک دعوت نامه، طراحی گرافیک تیشرت، طراحی گرافیک جعبه، طراحی گرافیک دفترچه راهنما، طراحی گرافیک سررسید یا تقویم، طراحی گرافیک فونت، طراحی گرافیک کارت تبریک، طراحی گرافیک کاور موزیک وسی دی، طراحی گرافیک لباس فرم سازمانی، طراحی گرافیک لیوان های تبلیغاتی، طراحی گرافیک انواع منو، طراحی گرافیک بدنه وسایل نقلیه، طراحی گرافیک استند، طراحی گرافیک کارت اعتباری، طراحی گرافیک کارت پرسنلی، طراحی گرافیک فلش کارت و ...

 


ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

کاتالوگ: برای معرفی و دسته بندی محصولات و خدمات یک کسب و کار و یا معرفی خود کسب و کار و اهداف آن از مجموعه ای از صفحات مرتبط به یکدیگر به نام کاتالوگ استفاده میشود. با طراحی کاتالوگ و به اشتراک گذاری آن به عنوان روشی برای تبلیغات و بازاریابی میتوان جذب مشتری نمود و فروش را افزایش داد. معمولا کاتالوگ با طراحی بی نظیر و محتوای هوشمندانه و منظم در اختیار ویزیتورها قرار میگیرد تا آن ها با استفاده از آن به معرفی محصولات  و خدمات شرکت برای مخاطبان و مغازه داران بپردازند. کاتالوگ در قالب یک کتابچه یا یک مجله حاوی اطلاعات درمورد یک کسب و کار و محصولات و خدماتش میباشد برای تاثیرگذاری بیشتر تبلیغاتی توجه به سطح کیفیت کاغذ و چاپ از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

کارشناسان و متخصصین گروه طراحی نوآوران پارسی طرح گستران قادر به پوشش همه جانبه این صنعت نوین میباشند و پاسخگوی نیازهای شما در زمینه موارد زیر هستند.

طراحی گرافیک صفحات وب، طراحی گرافیک و صفحه آرایی و فرم بندی مجلات و نشریات، طراحی گرافیک اسلایدر، طراحی گرافیک سه بعدی، طراحی گرافیک آگهی نشریات، طراحی گرافیک کاراکتر تبلیغاتی یا کارتونی، طراحی گرافیک مهر فوری، طراحی گرافیک بنر، طراحی گرافیک جلد کتاب، طراحی گرافیک تصویر سازی و چاپ دیجیتال، طراحی گرافیک پلات، طراحی گرافیک استیکر و مش، طراحی گرافیک استرابورد، طراحی گرافیک پیکتوگرام، طراحی گرافیک تابلو فروشگاهی، طراحی گرافیک تمبر، طراحی گرافیک تندیس، طراحی گرافیک گواهینامه، طراحی گرافیک لوح تقدیر، طراحی گرافیک نشان سینه، طراحی گرافیک دعوت نامه، طراحی گرافیک تیشرت، طراحی گرافیک جعبه، طراحی گرافیک دفترچه راهنما، طراحی گرافیک سررسید یا تقویم، طراحی گرافیک فونت، طراحی گرافیک کارت تبریک، طراحی گرافیک کاور موزیک وسی دی، طراحی گرافیک لباس فرم سازمانی، طراحی گرافیک لیوان های تبلیغاتی، طراحی گرافیک انواع منو، طراحی گرافیک بدنه وسایل نقلیه، طراحی گرافیک استند، طراحی گرافیک کارت اعتباری، طراحی گرافیک کارت پرسنلی، طراحی گرافیک فلش کارت و ...


امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

ست اداری: کسب و کارهای مختلف با هر زمینه فعالیت برای نظم و سازماندهی مجموعه خود به تهیه ست اداری جهت تسهیل و تسریع امور اداری و مکاتبات با سایر سازمان ها میپردازند، ست اداری به مجموعه اوراق اداری گفته میشود که دارای طراحی گرافیکی با نام تجاری و هویت بصری شرکت میباشد که گویای نوع فعالیت و بیانگر پیام و هدف شرکت بوده و با اولین نگاه نام شرکت را در اذهان تداعی مینماید. ست اداری شامل کارت ویزیت، پاکت نامه، سربرگ، یادداشت، تراکت، کاتالوگ، پوستر، فولدر، فلش کارت، کارت اعتباری، کارت پرسنلی، فاکتور و ... میباشد که با توجه به نیاز مشتری در اختیار قرار داده میشود. نکته مهم در ست اداری هماهنگی بصری آن ها است.

کارشناسان و متخصصین گروه طراحی نوآوران پارسی طرح گستران قادر به پوشش همه جانبه این صنعت نوین میباشند و پاسخگوی نیازهای شما در زمینه موارد زیر هستند.

طراحی گرافیک صفحات وب، طراحی گرافیک و صفحه آرایی و فرم بندی مجلات و نشریات، طراحی گرافیک اسلایدر، طراحی گرافیک سه بعدی، طراحی گرافیک آگهی نشریات، طراحی گرافیک کاراکتر تبلیغاتی یا کارتونی، طراحی گرافیک مهر فوری، طراحی گرافیک بنر، طراحی گرافیک جلد کتاب، طراحی گرافیک تصویر سازی و چاپ دیجیتال، طراحی گرافیک پلات، طراحی گرافیک استیکر و مش، طراحی گرافیک استرابورد، طراحی گرافیک پیکتوگرام، طراحی گرافیک تابلو فروشگاهی، طراحی گرافیک تمبر، طراحی گرافیک تندیس، طراحی گرافیک گواهینامه، طراحی گرافیک لوح تقدیر، طراحی گرافیک نشان سینه، طراحی گرافیک دعوت نامه، طراحی گرافیک تیشرت، طراحی گرافیک جعبه، طراحی گرافیک دفترچه راهنما، طراحی گرافیک سررسید یا تقویم، طراحی گرافیک فونت، طراحی گرافیک کارت تبریک، طراحی گرافیک کاور موزیک وسی دی، طراحی گرافیک لباس فرم سازمانی، طراحی گرافیک لیوان های تبلیغاتی، طراحی گرافیک انواع منو، طراحی گرافیک بدنه وسایل نقلیه، طراحی گرافیک استند، طراحی گرافیک کارت اعتباری، طراحی گرافیک کارت پرسنلی، طراحی گرافیک فلش کارت و ...


معرفی تیم نوآوران پارسی

سرور بهجت

سرور بهجت

تولید کننده محتوا
فاطمه رسولی

فاطمه رسولی

طراح گرافیک و تدوینگر
پدرام گلمحمدی

پدرام گلمحمدی

تولید کننده محتوا
فاطمه حیدری

فاطمه حیدری

مدیر مجموعه
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوآوران پارسی طرح گستران می باشد.