• 989124458139
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • شنبه تا چهارشنبه 10 الی 18

آیا می دانستید ...؟

7 منبع دانلود موزیک رایگان بدون کپی رایت


امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

  • 7 منبع دانلود موزیک رایگان  بدون کپی رایت

در حال حاضر کسب و کارها توانسته اند جای خود را به فعالیت های آنلاین بدهند. به همین دلیل شبکه های اجتماعی مانند: تلگرام، واتس آپ، اینستاگرام، یوتیوپ، فیس بوک  و مواردی از این قبیل در بین افراد مختلف پیشرفت کرده است.

یکی از بخش هایی که در تولید محتوا از آن استفاده می شود موزیک های متن و بی کلام هستند. اما اینکه دانلود آنها از چه نرم افزارها و یا سایت هایی است موضوعی است که در این مقاله می خواهیم به آن بپردازیم. اگر شما هم  جزء افرادی هستید که تولید محتوا می کنید، یا بخشی از فعالیت کاری شما صرف آموزش می شود به شما پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

در ادامه خواهیم خواند :

کپی راست چیست ؟

معرفی سایت های دانلود موزیک بدون کپی رایت

  • کپی رایت چیست ؟

کپی رایتکه در زبان انگلیسی با عنوان (Copyright)شناخته شده است.  در زبان فارسی به معنای حق صاحب اثر است. اگر مایل هستید تا اثری مانند ویدیو، موسیقی، عکس، دوره آموزشی داشته باشید، همه حقوق متعلق به شما است و فرد دیگری نمی‌تواند بدون اجازه شما از آن استفاده کند.

زمانی که یک اثر دارای حق کپی رایت باشد، تولیدکننده اصلی مجوز استفاده از آن را به صورت رایگان ندارد، همچنین نمی‌توان آن را در پلتفرم‌هایی مانند YouTube، Instagram، Facebook و وب‌سایت‌های دیگر استفاده کرد.

به همین دلیل است که باید حتماً شما با کمک المان هایی خاص و متناسب با محتوای خودتان استفاده کنید. تا برنامه یا نوشته شما از سایت حذف نشود. دقت داشته باشید که موزیک های شما به هیچ عنوان نباید کپی رایت باشد.

در غیر این صورت اصلا نگران نباشید؛ اگر دچار مشکل در تولید محتوایتان شدید، یا اگر اخطار کپی رایت را دریافت کردید با خواندن این مقاله که به شما چند سایت برتر معرفی موزیک را توضیح می دهد می توانید مشکل را حل کنید . فرقی نمی کند که تولید محتوای شما در اینستاگرام( در این مورد قبلا یک تولید محتوا انجام شده است که در سایت نوآوران پارسی آن را برای شما به اشتراک گذاشته ایم.)، تلگرام، فیس بوک یا چه جای دیگری باشد. پس با ما در ادامه همراه باشید.

 

  • سایت های معرفی دانلود موزیک رایگان بدون کپی رایت

در نظر داشته باشید که هر نوع فعالیتی در شبکه های اجتماعی حتما باید از وب سایت هایی که امکان دانلود موزیک بدون کپی رایت را داشته باشند استفاده کرد. تقریبا تمام شبکه های اجتماعی هر کدام متناسب با آن سایتی برای دانلود موزیک بدون کپی رایت را دارد. در زیر به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد.

  • Audio library :کارایی این سایت برای فیس بوک است با این حال می توان گاهی از آن استفاده کرد.شما در داخل این سایت قادر به کپی رایت نخواهید بود. اما شما با فقط سرچ کردن در داخل سایت می توانید به راحتی موزیک های خاص خودتان را پیدا کنید.
  • Sound Collection : این سایت هم بهترین انتخاب برای شمایی است که با فیس بوک فعالیت می کنید. با این حال اگر کار کردن با این سایت را یاد بگیرید کارتان به سرعت در مدت زمان کمتری انجام می شود. تعداد موزیک هایی که در داخل این سایت می توانید مشاهده کنید بیش از 1000 مورد است که به صورت رایگان می توانی دریافت کنید.
  • Mixkit: این سایت هم دارای موزیک های زیادی است که شما میتوانید به اسانی از آن کمک بگیرید و ویدئوهای خودتان را به راحتی با موزیک دلخواه تان زیبا سازی کنید. یکی از مزایای این سایت نیازی به ثبت نام و استفاده از آن نیست.
  • Pixabay: برخلاف سایت های دیگر این سایت قابلیت سرچ کردن و به دنبال موزیک مورد علاقه باشید را دارد. به همین دلیل شما می توانید در کمترین زمان ممکن موزیک مورد علاقه تان را جستجو کنید.
  • سانگ سرا: جالب است بدانید همان طور که از نام این سایت مشخص است سانگ سرا یک وب سایت ایرانی است. شما می توانید در کمترین زمان ممکن از این سایت دیدن کرده و موزیک مورد علااقه خود را دریافت کنید.
  • Icons:در این سایت شما میتوانید آهنگ ها و موزیک مورد علاقه تان را در سبک مورد نظرتان جستجو کنید یا درنهایت فقط به صورت آنلایت گوش بدهید.
  • Tekno axe: این سایت بیشتر آهنگ هایش دارای سبک راک هستند. اگر علاقه به سبک راک دارید می توانید از سایت استفاده کنید. با این حال ما بین آنها می توانید آهنگ های معمولی هم پیدا کنید و در سایت خود از آنها استفاده کنید.

 

جمع بندی نهایی...

در نظر داشته باشید که انتخاب موزیک می تواند نهایت خلاقیت و لذت را در شخص بازدید کننده ایجاد کند. پس بهتر است برای تولید یک محتوا حتما برای انتخاب موزیک آن وقت گذاشته تا تولید محتوای شما کامل و جامع باشد. با این حال هر کدام از سایت های فوق را که معرفی کردیم گاهی می توانند شما را برای تولید محتوای یک مورد راهنمایی و حمایت کنند. در نتیجه با شناخت این سایت ها می توانید به این نتیجه برسید که  زمان خود را مدیریت کنید .

برچسب ها : کانال تلگرام موزیک بدون کپی رایت,سایت اهنگ بدون کپی رایت ایرانی,سایت دانلود آهنگ بدون کپی رایت,سانگ سرا بدون کپی رایت,آهنگ بدون کپی رایت dreams,سایت بدون کپی رایت,دانلود آهنگ برای یوتیوب,اهنگ بدون کپی رایت برای گیم پلی,

 


نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

معرفی تیم نوآوران پارسی

سرور بهجت

سرور بهجت

تولید کننده محتوا
فاطمه رسولی

فاطمه رسولی

طراح گرافیک و تدوینگر
پدرام گلمحمدی

پدرام گلمحمدی

تولید کننده محتوا
فاطمه حیدری

فاطمه حیدری

مدیر مجموعه
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوآوران پارسی طرح گستران می باشد.