• 989124458139
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • شنبه تا چهارشنبه 10 الی 18

آیا می دانستید ...؟

منابع معتبر تولید محتوا


ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
  • منابع معتبر برای تولید محتوا

در حال حاضر برای اینکه یک وبسایت در گوگل رتبه ی بالایی داشته باشد باید از همه نظر استانداردهای لازم را داشته باشد. روزانه مطالب زیادی بر روی وب سایت ها ، صفحات اینستاگرام، کانال های تلگرام و دیگر ارتباطات اجتماعی به روز رسانی می شود غافل از اینکه محتواگر شاید نداند که چه اصولی را باید رعایت کند و یا از کدام منابع اطلاعات بردارد. بر همین اساس ما در این پست می خواهیم به بررسی کامل از منابع معتبر برای تولید محتوا بپردازیم.

پیشنهاد می کنیم؛ اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که در کنار شغل اصلی تان تولید محتوا انجام میدهید با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

تولید محتوا

نکته: هر تولید محتوا می تواند شامل یک سری اطلاعات از قبیل عکس، فیلم کوتاه، متن، جدول، نمودار و مواردی از این قبیل باشد. که باید هر کدام در طول متن با هم در ارتباط باشند. به همین دلیل است که باید به منابع معتبر رجوع کرد. در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد.

  • منابع معتبر تولید محتوا

1- سایت ویکی پدیا: که در زبان انگلیسی با عنوان wikipediaشناخته می شود. یکی از بهترین منبع های بی پایان برای تولید محتواییدر تمام زمینه ها می باشد. تقریبا تمام افراد سایت ویکی پدیا را می شناسند. این سایت کاربرد های بسیاری دارد. بهترین انتخاب برای افرادی است که درباره موضوعی اطلاعاتی ندارند و می توانند مطالب بسیار خوبی را از طریق این سایت پیدا کنند.

همچنین در انتهای هر صفحه ویکی پدیا تمام لینک ها و منابعی که برای شما مناسب باشند و راهی باشند برای اینکه بتوانند شمارا به منابع دیگر هم منتقل کنند درج شده است. امروزه نرم افزار ویکی پدیا را بر روی گوشی های همراه خود می توان نصب کرد. این نرم افزار به صورت انگلیسی در اختیار عموم قرار می گیرد.

بیشتر بدانید: معرفی 5 هوش مصنوعی برای تولید محتوا

2- سایت نمناک:یکی از معروف ترین سایت های ایرانی که تقریبا تمام مردم آن را می شناسند.یک منبع عالی و موثق برای محتوا گران به حساب می آید. این سایت در تمام زمینه های پزشکی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، آموزشی و مواردی از این قبیل فعالیت می کند.

دسته بندی اطلاعات بسیار منظم است و شما به راحتی می توانید اطلاعات بدست بیاروید. آدرس این سایت namnak.com دراختیار شما قرار می دهیم، خانه اصلی سایت نمناک است. محتواگران دراین سایت به صورت روزانه اخبار را به اشتراک می گذارند.

اگر جزء افرادی هستید که تولید محتوا انجام می دهید شما می توانید در این سایت هم تبلیغات داشته باشید.

3- سایت نوین:این سایت یکی از بهترین ها است برای محتواگرانی که دوست دارند حرفه ای شوند. چرا که در این سایت هم آموزش است، هم دعوت به همکاری. اگر به حوزه دیجیتال مارکتینگ علاقه دارید پیشنهاد می کنم به این سایت حتما سر بزنید. آموزش ها به صورت فارسی در اختیار شما قرار داده می شود. اما عمده فعالیت سایت نوین بر پایه 5 موضوع به شرح ذیل است:

  • بازاریابی اینترنتی موفق
  • نحوه افزایش مشتری و فروش
  • نحوه بازاریابی درشبکه های اجتماعی
  • بازاریابی تولید محتوایی
  • راه اندازی کسب و کارهای آنلاین

نکته: یکی از مهم ترین کارهایی که سایت نوین برای شما انجام میدهد این است که می توانید تبلیغات کار خود را با کمترین هزینه انجام دهید.

4- سایت نیو سئو:همان طور که از نام این سایت مشخص است 99 درصد از فعالیت این سایت در زمینه آموزش سئو می باشد. نکاتی که در قسمت آموزشی وبلاگ این سایت در اختیار شما سئوکاران حرفه ای قرار می گیرد به شماکمک می کند تا یکی از برترین ها محسوب شوید. همچنین اطلاعات و مطالب در وب سایت بروز رسانی می شوند تا بازدید کننده یادگیری مفیدی را داشته باشد.

جالب است بدانید که محتواهایی که ارائه می شود ، به صورت پادکست، مطالب متنی، ویدئو و عکس های مرتبط به هم دیگر دراختیارتان قرار می گیرد. این تنوع باعث می شود که یادگیری آسان تر شود.

5- سایت ویکی هو:سایت wikihow یکی از سایت های معروف که اطلاعات آن به طور مرتب به روزرسانی می شود. این سایت که به زبان انگلیسی طراحی شده است. یکی از معروف ترین و محبوب ترین وب سایت هایی است که می توان از آن برای تولید محتوا استفاده کرد. اگر گوشی شما اندروید باشد نرم افزار این سایت مانند ویکی پدیا در اختیار شما قرار میگیرد.

مطالب به زبان انگلیسی ساده و روان است که شما اگر تسلط کافی بر روی زبان انگلیسی هم نداشته باشید، متوجه مطالب سایت می شوید. پست ها با تصاویر رنگی، عکس و نمودار برای شما تولید شده است. که لذت بخش ترین لحظات را برای مطالعه شما ایجاد می کند.

مطالبی که شما می توانید از آنها استفاده کنید اصولا درباره سلامتی، بهداشت، روانشناسی، آرایشی، عطروادکلن، کامپیوتر، امورمالی، غذا، فلسفی، ورزش، مسافرت و مواردی از این قبیل می باشد.

نکته : در نظر داشته باشید که این 5 سایت معروف می توانند شما را برای تولیدمحتوای سالم و کامل یاری دهند. اما باید بدانید که برای تولید محتوای خوب و حرفه ای باید یکسری نکات را حتما رعایت کرد تا محتوای شما ارزشمند باشد. درادامه به برخی از مهم ترین آنها اشاره خواهیم کرد.

  • منابع معتبر و رعایت نکات مهم آنها

  • به صحت مطالب اطمینان داشته باشید:

در نظر داشته باشید اطلاعاتی که می خواهید در سایت خود به اشتراک بگذارید حتما باید از سایت هایی دریافت شود که از صحت آنها اطمینان دارید. پس اگر کوچکترین شک را به منابع تولیدمحتوا دارید توصیه می کنیم اصلا از آنها استفاده نکنید.

  • از بروز بودن اطلاعات منابع تولید محتوا اطمینان داشته باشید:

از آنجایی که سایت ها همیشه باید اطلاعات خود را بر اساس علم و تکنولوژی به روزرسانی کنند، یکی از مواردی که باید به آن توجه کرد این است که از سایت هایی کمک بگیرید که مطمئن شوید اطلاعات آن به روز می شود.معمولا در انتهای پست های سایت تاریخ به روز رسانی یا ثبت اطلاعات درج می شود که شما می توانید از آن ها مطلع شوید.

 

  • در صورت لزوم مطالب را اصلاح کنید:

این موضوع در شرایطی است که شما مطلبی را می خواهید بنویسید که شباهت به مطلبی است در سایتی دیگر. بر همین اساس لازم است اگر برخی از قسمت های یک پست با هدف شما ناسازگار است تغییراتی در آن داده شود.

این موضوع می تواند به سئوی محتوایی شما هم کمک برساند. به عنوان مثال باید بدانید که از چه تگ هایی استفاده کنید، چه موقع عکس و فیلم به اشتراک بگذارید و مواردی از این قبیل.

 بیشتر بدانید: معرفی 5 هوش مصنوعی برای تولید عکس

سخن آخر...

گروه نوآوران پارسی با تخصص در زمینه تولیدمحتوا، طراحی وب سایت، کارهای گرافیکی، طراحی کارت های ویزیت آماده هر گونه مشاوره و همکاری با شما عزیزان است.

 


دیدگاه‌ها   

+4 #1 حسینی 1401-11-16 12:50
ممنون بابت محتوای خوبتون ، منابع تولید محتوا خیلی مهمه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

معرفی تیم نوآوران پارسی

سرور بهجت

سرور بهجت

تولید کننده محتوا
فاطمه رسولی

فاطمه رسولی

طراح گرافیک و تدوینگر
پدرام گلمحمدی

پدرام گلمحمدی

تولید کننده محتوا
فاطمه حیدری

فاطمه حیدری

مدیر مجموعه
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوآوران پارسی طرح گستران می باشد.