• 989124458139
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • شنبه تا چهارشنبه 10 الی 18

آیا می دانستید ...؟

یکی از بهترین راه های تبلیغات سالم برای یک محصول یا یک کسب و کار داشتن یک سایت خوب با ویژگی ها و نکات منحصر به فرد می باشد به طوری که مخاطب خود را تحت تاثیر قرارداده و مجاب به خرید محصول کند.

ویژگی های یک وب سایت خوب چیست؟


امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

یکی از بهترین راه های تبلیغات سالم برای یک محصول یا یک کسب و کار داشتن یک سایت خوب با ویژگی ها و نکات منحصر به فرد می باشد به طوری که مخاطب خود را تحت تاثیر قرارداده و مجاب به خرید محصولات کند.پس علاوه بر داشتن یک تصمیم خوب برای طراحی سایت باید بدانیم که یک سایت خوب چه ویژگی هایی می تواند داشته باشد.♥

  • نقشه منطقی و اساسی و کامل : درست است ظاهر سایت می تواند نقش مهمی در جذب مشتری داشته باشد با این حال خیلی بهتر است که قبل از شروع طراحی سایت حتما یک نقشه مشخصی از طراحی سایت خود داشته باشیم و بر اساس آن نقشه حرکت کنیم این گونه هم به جذب بیشتر مشتری رسیده ایم، هم اینکه نتیجه خوبی برای کسب رتبه در گوگل پیدا می کنیم؛ چون به طور کامل مشتری و نظرات را مورد بررسی قرارداده و براساس علایق و نیاز های مشتری سایت خود را طراحی می کنیم.
  • تولید محتوای صحیح و مرتبط با کسب و کار: یادتان باشد هیچوقت وبسایتی را که دوست دارید نباید درست کنید بلکه باید وب سایتی را طراحی کنید که به آن نیاز دارید و به ارتباط بین تولید محتوا و کسب و کار دقت لازم داشته باشید. همچنین باید اطلاعاتی که در سایت بروزرسانی کنید کامل باشد تا بازدیدکنندگان سایت شرکت شما را به عنوان منبع معتبر یاد کنند.
  • پل های ارتباطی: اینکه اطلاعات تماس مانند: شماره تلفن، تلفن همراه، ایمیل، داخلی ها، آدرس تلگرام، اینستاگرام، آدرس، کدپستی را حتما داخل وبسایت خود وارد نمایید.
  • داشتن UI ساده اما جذاب: قبل از هرگونه اعمالی حتما یک نقشه راهبردی باید ها و نباید های سایت خود داشته باشید. رابط های کاربری نقش مهمی را در جذب بازدیدکنندگان سایت شما دارند اگر رابط های کاربری سایت شما پیچیده باشد بازدیدکننده به راحتی کلافه می شود و از سایت شما خارج می شود. در هنگام طراحی سایت حتما بدانید که چه می خواهید؟ هدفتان چیست؟ این مور مخصوصا در سایت های فروش اینترنتی نقش مهمی دارند چرا که اگر مشتری نتواند اطلاعات مناسب و کاملی از سایتی شما بدست آورد سایت شما را ترک می کند.
  • امنیت سایت خود را بالا ببرید: به دلیل سرقت هویت که متاسفانه در فضای اینترنت بسیار زیاد است پیشنهاد می شود؛ حتما از SSI برای امنیت سایت خود استفاده کنید این داده باعث می شود تا امنیت بین شما و مشتری بهتر و کامل تر شود.
  • لینک های اجتماعی در سایت: اینستاگرام، واتس آپ، پینترست، تویتر و ... قطعا پل های ارتباطی شما با مشتریان خواهد بود پس بهتراست بخشی از سایت خود را در ارتباط با لینک های اجتماعی قرار دهید.
  • وب سایت با کمک موبایل: در حال حاضر بیشتر مردم به جای استفاده از لپ تاپ با کمک تلفن همراه خود وارد صفحات وب و وبسایت های گوناگون می شوند، بهتر است؛ سایت شما طوری طراحی شده باشد که به آسانی از طریق تلفن همراه بتوان با آن ارتباط برقرارگردد. در واقع سایت شما باید ریسپانسیو باشد که قابلیت نمایش در تلفن همراه در سایز های مختلف را داشته باشد.
  • پاسخگویی به سوالات : این بخش به نوعی جزیی از خدمات پشتیبانی به حساب می آید حتما به سوالات بازدید کنندگان پاسخ دهید چرا که از پیگیری شما لذت خواهند برد و به شما و کسب و کارتان اطمینان پیدا خواهند کرد.

برخی از چیز هایی که بهتر است در سایت شما قرار نگیرند:

  • هیچ گونه موزیکی در سایت خود قرار ندهید.
  • رنگ ولعاب دادن های بی مورد به تصاویر.
  • فایلی که خود به خود بصورت اتوماتیک شروع به پخش کند.

معرفی تیم نوآوران پارسی

سرور بهجت

سرور بهجت

تولید کننده محتوا
فاطمه رسولی

فاطمه رسولی

طراح گرافیک و تدوینگر
پدرام گلمحمدی

پدرام گلمحمدی

تولید کننده محتوا
فاطمه حیدری

فاطمه حیدری

مدیر مجموعه
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوآوران پارسی طرح گستران می باشد.