• 989124458139
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • شنبه تا چهارشنبه 10 الی 18

آیا می دانستید ...؟

اینماد چیست و چگونه باید آن را دریافت کرد؟


امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

همزمان با پیشرفت علم و تکنولوژی و خریدهای اینترنتی بسیاری از سایت ها راه اندازی می شوند تا خرید را برای مردم آسان کنند،اما گاهی اوقات بسیاری از خریدها انجام شده اما با گذشت چند روز ارسال نمی گردد و خریدار جنس خود را دریافت نمی کند. با این اوصاف شخص می تواند با کمک سایت اینماد اعتبار سایت های خرید و فروش را بررسی کند.این نماد فقط با تائید مرکز توسعه و تجارت الکترونیک و فقط برای شرکت ها یا سایت هایی صادر می شود که به قانون و مقررات و کلیه ضوابط مندرج در این نماد پایبند هستند و اجراء می کنند. این نماد فقط مخصوص وب سایت هایی است که کار خرید و فروش انجام می دهند، شکل ظاهری این نماد به شکل e می باشد که در گوشه ای از تصویر همیشه قابل مشاهده است.

در واقع اینماد باعث می شود که خریدار به یک درگاه پرداختی قابل اطمینان متصل شده و پرداخت خود را با خیال راحت انجام دهد. چرا که اطلاعات کارت به سرعت منتقل شده و خریدار با اطمینان کامل می تواند پس از چند روز کالای خود را دریافت کند.همچنین این نماد از ارگان های معتبر صادر می شود. در نتیجه؛ در صورت بروز هر گونه مشکل می توان به مقامات بالای اجرای قانون مراجعه کرد. با این اوصاف این نماد توانسته قدرت بسیاری به سایت های خرید و فروش داده و آنها را برای خریدار قابل اطمینان تر کند.

برای دریافت اینماد باید مراحلی را طی کنید:پس از ورود به لینک سایت اینماد : https://enamad.ir

  • مرحله اول: در این مرحله در ابتدا باید حقیقی و حقوقی بودن شرکت یا سایت را مشخص کنید و پس از آن یک آدرس ایمیل معتبر را ثبت کنید بهتر است؛ آدرس ایمیلی که اعلام می کنید در دسترس باشد، چرا که بعدها به آن احتیاج دارید برای گرفتن رمز عبور، رمز کاربری. در بخش پایانی برای شما یک کد امینتی به ایمیلتان ارسال می شود، که باید از طریق ایمیل بر روی آن لینک تایید کنید و در نهایت می توانید وارد سایت اینماد شوید.
  • مرحله دوم : در این مرحله با تایید لینک ارسالی به ایمیلتان می توانید وارد حساب کاربری خود شوید؛ اما قبل از آن فرم مخصوص مشخصات را باید پر کنید. این فرم حاوی درخواست اطلاعات از قبیل آدرس، تصویر شناسنامه، نام و نام خانوادگی کامل، عکس کارت ملی، عکس پرسنلی و غیره که در اختیار عموم قرارداده نمی شود را تکمیل کرده و بعد از آن می توانید آن را تایید کنید.
  • مرحله سوم: در مرحله سوم شما باید اطلاعات مربوط به سایت یا کار و شغل و رسته کاری تان را وارد نمایید. این اطلاعات حاوی نام، هم به فارسی هم به انگلیسی، تلفن، آدرس، کدپستی، دامنه نوع فعالیت و غیره ... این قسمت را با دقت کامل پر کنید چرا که اگر اطلاعات ارسالی شما ناقص یا با هویتتان یکی نباشد امکان شکایت را در پی خواهید داشت.
  • مرحله چهارم : این مرحله نهایی است و اطلاعات مربوط به احراز هویت را باید ارسال کنید، بعد از تایید بسیار خوب است؛ که به مرحله چک لیست رفته، تمام موارد و فرم ها را دوباره چک کرده تا از ارسال اطلاعات ایمان حاصل کنید و در نهایت منتظر تایید کارشناس باشید، که این تاییدیه حدود 3 روز طول می کشد و در نهایت یک فرم تعهد نامه از طرف کارشناس دریافت خواهید کرد. که آن را با دقت پر کرده و پس از امضاء آن را دوباره ارسال می کنید. و لوگوی اینماد انگلیسی خود را دریافت کنید. 

معرفی تیم نوآوران پارسی

سرور بهجت

سرور بهجت

تولید کننده محتوا
فاطمه رسولی

فاطمه رسولی

طراح گرافیک و تدوینگر
پدرام گلمحمدی

پدرام گلمحمدی

تولید کننده محتوا
فاطمه حیدری

فاطمه حیدری

مدیر مجموعه
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوآوران پارسی طرح گستران می باشد.